AMD
Fra : Aragorn23

Dato : 28-05-03 21:29

Det var dog utroligt, sådan som AMD processorer falder i prisen. Barton
2500+ er da en ok processor, den koster kun 750,- det er eddermanme i orden
du!

--
Mød mig på www.pcsalg.webbyen.dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 28-05-03 22:18

On Wed, 28 May 2003 22:28:53 +0200, "Aragorn23" <aragorn23@mail.dk>
wrote:

>Det var dog utroligt, sådan som AMD processorer falder i prisen.

Nårhhh... jeg købte en XP1700+ for 453,- i starten af februar og
allerede ugen efter var prisen steget!!
Først i uge 19 var den nede på 453,- igen.

Det er en af de meget få gange jeg har købt noget hardware der steg i
pris efter at jeg havde købt

>Barton 2500+ er da en ok processor, den koster kun 750,- det er eddermanme
>i orden du!

Godt man ikke investerede 4649,- i en Barton 3000+ i uge 15, bare for
at se den koste 2945,- i uge 16

243 kroner og 43 øre om dagen for at have en hurtig cpu.

--
Jens

If teenagers dress to express indivuality, why do they look alike?