MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
C:\$WIN_NT$.~BT
Fra : Ham Selv

Dato : 28-05-03 19:50

Sådan en folder ligger der på min pc'er. Inde i folderen er der en masse
filer af typen SY_-fil. Ligeledes ligger der et lille DOS program som hedder
NTDETECT.COM. Men hvad er alt dette ??

Fra : Edmund

Dato : 29-05-03 00:22

Ham Selv wrote:
> Sådan en folder ligger der på min pc'er. Inde i folderen er der en
> masse filer af typen SY_-fil. Ligeledes ligger der et lille DOS
> program som hedder NTDETECT.COM. Men hvad er alt dette ??

Det midlertidige installations filer til XP, eller måske en anden
windows version.

Har du afbrudt en WinXP installation
--
Mvh Edmund

Fra : Ham Selv

Dato : 29-05-03 08:38

> Det midlertidige installations filer til XP, eller måske en anden
> windows version.
>
> Har du afbrudt en WinXP installation
> --
> Mvh Edmund

Tak for svaret. Så ved jeg da i det mindste, at det ikke er noget skadeligt.
Nej jeg har ikke afbrudt en installation, men der er rigtignok noget, som
tyder på, at den ikke har fået ryddet op efter installationen, som den har
kørt fra den præ-installerede "imagefil" !.