window.open hvordan fjernes titellinie
Fra : Troels Majlandt

Dato : 17-01-01 00:10

Hejsa !
Jeg er nået her til
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function popup()
{
window.open('fil.htm,'top','bar=0,toolbar=0,location=0,directories=0,status=
0,menubar=0,scrollbars=0,
resizable=0,width=350,height=200,screenX=100,left=100,screenY=100,top=100'
}
</script>

(bar er jeg faktisk usikker på hvad gør.)

men jeg mangler den sidste paramter som kan fjerne Titelbar altså
titellinien som også indeholder minimer/maksimer og luk knap

nogen der kan hjælpe ?

Med venlig hilsen
Troels Majlandt

Fra : Kim Jensen

Dato : 17-01-01 09:20

> men jeg mangler den sidste paramter som kan fjerne Titelbar altså
> titellinien som også indeholder minimer/maksimer og luk knap
> nogen der kan hjælpe ?

Det kan du ikke via scripting. Ligesom du heller ikke kan åbne modale
vinduer fra scripts. Men hvad har det egentlig med ASP at gøre?

-Kim Jensen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-01-01 10:00

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote in message

> Det kan du ikke via scripting. Ligesom du heller ikke kan åbne modale
> vinduer fra scripts. Men hvad har det egentlig med ASP at gøre?

Hvorfor ikke bare henvise staklen til dk.edb.webdesign.clientside hvor
spørgsmålet retteligt hører hjemme
Serverside og clientside scripting har meget eller intet at gøre med
hinanden

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-01-01 11:29

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev:

>Serverside og clientside scripting har meget eller intet at gøre med
>hinanden

....men mest intet

(Undskyld - jeg kunne ikke nære mig)
--
Jens

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-01-01 13:20

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens_gy@hotmail.com> wrote in message

> ...men mest intet

Det har meget med hinanden at gøre hvis serverside.scripting skal genere
dynamisk clientside scripting source
I dette ene noget specielle tilfælde er spørgsmål ved clientside scripting
ontpoic i en serverside scripting NG

Vi må hellere stoppe her - før jeg får på puklen

> (Undskyld - jeg kunne ikke nære mig)

Alt forladt

mvh/Peter Lykkegaard