Cybercity: 512/128 kb til sammen pris som ~
Fra : Pedersen

Dato : 28-05-03 18:36

Hej. har i set at cybercity nu også hopper med på priskrigen... De har lavet
en 512/128 til 395kr. om måneden... det gav man for en 384/128 før i tiden..

www.cybercity.dk

Mvh Tim

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-05-03 19:03

"Pedersen" <t@t.de> wrote in message news:bb2s0s$2u83$1@news.cybercity.dk...
> Hej. har i set at cybercity nu også hopper med på priskrigen... De har
lavet
> en 512/128 til 395kr. om måneden... det gav man for en 384/128 før i
tiden..

hhmm hoppe med på priskrigen er vel så meget sagt, som jeg skrev i en tråd i
CC interne adslgruppe:

Det "nye" produkt, hvor vi for kun 35 kr. mindre om måneden får den halve
ydelse i forhold til Tele 2, 1024/256 vs. 512/128 hos
Cybercity.

Jeg holder fast i at CC nok snart skal ud af busken, der er vist flere incl.
migselv der overvejer at dampe af.

Mvh.

Kim

Fra : MN

Dato : 28-05-03 19:36

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.udskiftmedDK> wrote in message

> [...]
> Cybercity.
>
> Jeg holder fast i at CC nok snart skal ud af busken, der er vist flere

Jeg har sendt min opsigelse, og så ringer Cybercity i dag og tilbyder at
opgrader min 512 til 1024 gratis i 4 md. hvis jeg fortsætter.
Men det er ikke godt nok.

Mogens

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-05-03 19:48

"MN" <mogens@FJEN_DETTEdbs.dk> wrote in message

> Jeg har sendt min opsigelse, og så ringer Cybercity i dag og tilbyder at
> opgrader min 512 til 1024 gratis i 4 md. hvis jeg fortsætter.
> Men det er ikke godt nok.

Hvor hurtig leverer Tele 2 ?

Mvh.

Kim

Fra : MN

Dato : 28-05-03 20:10

> "MN" <mogens@FJEN_DETTEdbs.dk> wrote in message

> Hvor hurtig leverer Tele 2 ?

Har opsagt pr. 11. juli og bedt Tele2 om konvertering mellem 9-11 juli.

Du skal nok regne med 6 uger.

Mogens

Fra : nul@putte.dk

Dato : 29-05-03 18:58

On Wed, 28 May 2003 20:35:38 +0200, "MN" <mogens@FJEN_DETTEdbs.dk>
wrote:

>Jeg har sendt min opsigelse, og så ringer Cybercity i dag og tilbyder at
>opgrader min 512 til 1024 gratis i 4 md. hvis jeg fortsætter.
>Men det er ikke godt nok.
>
>Mogens

Vi har en 1024/512 linje hos Cybercity, som vi kraftigt overvejede at
skifte ud til fordel for Tele2's 2048/512.
Vi ringede dog først til CC's adsl support for at spørge om de kunne
matche dette tilbud, og blev rådet til at skrive en mail til adsl
privat og spørge.

Først fik vi et svar om at de ikke havde planer om at tilbyde en
2 mb til den pris som Tele2 tilbyder nu. Så skrev vi tilbage til
dem at vi desværre så os nødsaget til at opsige vores adsl pga.
prisen hos Tele2.
Samme dag kom der svar tilbage, at vi kunne få en 2048/512 til
samme pris som 1024/512 i 6 måneder.

Hilsen Henrik (og Heidi)

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-03 20:27

<nul@putte.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> prisen hos Tele2.
> Samme dag kom der svar tilbage, at vi kunne få en 2048/512 til

Det jo meget fint.. Men hvad så efter de 6 mdr.... ??
TELE2s priser kører videre udover de normale 6 faste mdr. De hopper ikke
tilbage til "standard" priser.
Jeg har selv haft kontaktet Tele2 vedr. dette.

Fra : Heidi

Dato : 29-05-03 22:17

Martin S. wrote:

> Det jo meget fint.. Men hvad så efter de 6 mdr.... ??
> TELE2s priser kører videre udover de normale 6 faste mdr. De hopper
> ikke tilbage til "standard" priser.
> Jeg har selv haft kontaktet Tele2 vedr. dette.

Det har vi også snakket om - men eftersom vi er meget tilfredse
med at være hos Cybercity både mht. stabilitet og kundeservice
(de få gange der har været brug for det), vil vi såvidt muligt gerne
blive hos dem. Man ved hvad man har, men ikke hvad man får.
Plus at risikoen for at stå uden internet i flere dage vist er rimelig
skræmmende for os begge - tænk så bliver vi jo nød til at snakke
sammen

Desuden er der jo ingen der ved hvordan markedet ser ud om
6 måneder - så til den tid må vi jo så gøre op med os selv, hvad
vi vil, ud fra det der er af tilbud.

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-03 23:30

> [...]
>
> Desuden er der jo ingen der ved hvordan markedet ser ud om
> 6 måneder - så til den tid må vi jo så gøre op med os selv, hvad

Ja det er jo et korrekt ræsonnement. Synes bare at prisen på 695,- for
1/512 (nu 2/512 :) ) er en del højere end 430 for 1 Mbit og 530 for
2/512.. Ja jeg er også lidt "skræmt" ved tanken om at risikere en
offlinetid på X-antal dage, men de sagde at det plejede at gå smertefrit
(men kan de sige andet... ;) )

Martin S.

Fra : Heidi

Dato : 30-05-03 12:46

Martin S. wrote:

> Ja det er jo et korrekt ræsonnement. Synes bare at prisen på 695,- for
> 1/512 (nu 2/512 :) ) er en del højere end 430 for 1 Mbit og 530 for
> 2/512..

Det er den da også - men igen - vi har nok lidt bange anelser mht.
stabiliteten efter at have læst nogle historier på nettet om Tele2
og deres kundeservice (eller mangel på samme).
Det er rart at vide at tingene fungerer - selvom man selvfølgelig
heller ikke skal afholde sig fra gode tilbud fordi man er bange for
at prøve noget nyt

> Ja jeg er også lidt "skræmt" ved tanken om at risikere en
> offlinetid på X-antal dage, men de sagde at det plejede at gå
> smertefrit (men kan de sige andet... ;) )

Nej de ville nok næppe fortælle dig hvis 9 ud af 10 installationer
var med problemer
Anyway - jeg tror vi vil blive ret tilfredse med ændringen de næste
6 måneder - og så kan man jo håbe at prisen er faldet til den
tid, så vi kan fortsætte med det samme til samme pris.

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 30-05-03 17:21

> Jeg har sendt min opsigelse, og så ringer Cybercity i dag og tilbyder at
> opgrader min 512 til 1024 gratis i 4 md. hvis jeg fortsætter.
> Men det er ikke godt nok.

deres per-kunde politik er bare til at fucking puke blod over... var lidt
sjovere dengang med klaus og hans teknologi-garanti.... der var alle i det
mindste sikret lige vilkår.... jeg tror osse jeg vil opsige de to 2mbit adsl
linier, jeg har hos cc og se, hvad de gør... jeg har jo hverken hørt kuk
eller bøh om billligere linie på trods af mit føste dsl er 1541... bare det
informations-strømmnen fra cc var på samme niveau som betalings-girokortenes
frekvens.

vil det sige, jeg har får 2mbit til 1mbits pris, hvis jeg mailer en
opsigelse til cc (og kun i det tilfælde)?

er det overhovedet lovligt at lave individuelle tilbud på denne måde? (måske
skulle den i dk.jura istedet)

/j

Fra : Jochke

Dato : 30-05-03 21:25

Jakob Wolffhechel wrote:

> vil det sige, jeg har får 2mbit til 1mbits pris, hvis jeg
> mailer en opsigelse til cc (og kun i det tilfælde)?

Du kan jo ringe ind og true med opsigelse.

> er det overhovedet lovligt at lave individuelle tilbud på
> denne måde? (måske skulle den i dk.jura istedet)

Et ikke juridisk svar: Det er vel lovligt at prutte om prisen. Ellers vil
kræmmermarkeder da være ret så ulovlige. :)

--
/Jochke
---------------------

Fra : .Kody

Dato : 28-05-03 22:04

Hejsa

Ja jeg har lige fået en mail fra CC

"Kære kunde,

Cybercity er kommet i sommerhumør og har derfor
gjort din Cybercity ADSL-forbindelse endnu mere
attraktiv.

Vi har sat din downloadhastighed op fra 384 kbit/s
til 512 kbit/s uden at røre ved prisen.
"

..Kody

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 28-05-03 23:19

..Kody wrote:

> [...]
> gjort din Cybercity ADSL-forbindelse endnu mere
> attraktiv.
>
> Vi har sat din downloadhastighed op fra 384 kbit/s

Og det er helt sikker pga. deres gode sommerhumør, at de nu flytter røven og
giver noget for pengene... mon ikke de andre ISP'ere også finder
"sommerhummøret" frem i de nærmeste dage

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-03 23:24

"Brian Toft [2610]" <nospam@SLETMIGtele2adsl.dk> wrote in message
> Og det er helt sikker pga. deres gode sommerhumør, at de nu flytter røven
og
> giver noget for pengene... mon ikke de andre ISP'ere også finder
> "sommerhummøret" frem i de nærmeste dage

Lad os da håbe det. Vil gerne se en rigtig priskrig. Uanset hvad tror jeg
Tele2 vinder mht priskrigen, de er opsatte på at stjæle kunder fra TDC og
_vil_ have det bedste tilbud pt.

Mvh
FB
--
Vil du have billigt ADSL?
Tjeck www.Tele2adsl.dk - Det er dælme billig

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 28-05-03 23:39

FB wrote:

> Uanset hvad tror jeg Tele2 vinder mht priskrigen, de er
> opsatte på at stjæle kunder fra TDC og _vil_ have det
> bedste tilbud pt.

Og de har en kanon service, på trods af det pres der lige pt. må være på
deres medarbejdere.

De har tirsdag opgraderet noget hardware, så de udfald der ellers har været,
nu er væk... og blev i dag ringet op af en medarbejder fra Tele2, der
høfligt spurgte om han forstyrrede, efterfølgende spurgte han om systemet nu
kørte tilfredsstillende, og han forklarede lidt om den nye hardware osv.

Syntes bare det er total i orden kundeservice

Så det kan kun anbefales, og så er 2048/512 til 530kr. jo også til at tage
og føle på.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-03 23:59

> Og de har en kanon service, på trods af det pres der lige pt. må være på
> deres medarbejdere.

Lyder utrolig godt Brian. Jeg har ikke den bedste erfaring med TDC
kundeservice nemlig.

> [...]
>
> Syntes bare det er total i orden kundeservice
>
> Så det kan kun anbefales, og så er 2048/512 til 530kr. jo også til at tage

Jeg kan kun sige at jeg glæder mig :) Om cirka 1½ måned sidder jeg på en 2
Mbit linje til 530kr.

Mvh
FB
--
Vil du have billigt ADSL?
Tjeck www.Tele2adsl.dk - Det er dælme billig
//PS: Jeg har intet med ovenstående firma at gøre.

Fra : Why

Dato : 30-05-03 11:08

On Wed, 28 May 2003 23:03:46 +0200, ".Kody" <mgs@email.dk> wrote:

> [...]
>gjort din Cybercity ADSL-forbindelse endnu mere
>attraktiv.
>
>Vi har sat din downloadhastighed op fra 384 kbit/s

Hmm og det vil de kalde for kunde service ?
jeg sidder bare og tænker er det takken jeg for, for at ha talt højt
og godt om CC de sidste 4år og selv har betalt små 45.000 i dsl afgift
Måske CC skulle kigger sig tilbage og sige Hov vi må ik glemme de gode
kunder der været med fra start af. Men nej det ser ik ud til CC vil
beholde dem som har være en del af det overskud som CC har fået ud af
det.
Men tilbyde nye kunder en hel masse og komme med uklar meldinger på
mail om lokke tilbud, ØØØ er det CC som jeg været så længe ved ? (tro
det tid til vi forbruger skifter) så CC kan se det alvorlig i at Tele2
tilbyder 2/512 for mindre end jeg pt betaler for 1/512

Just my 2 cent

Mvh.
MCP

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 30-05-03 17:25

"Why" <skyrider19@hotmail.com> wrote in message

> Hmm og det vil de kalde for kunde service ?
> jeg sidder bare og tænker er det takken jeg for, for at ha talt højt
> og godt om CC de sidste 4år og selv har betalt små 45.000 i dsl afgift

jeg betalte endda 3750,- i oprettelse i tidernes morgen...

> [...]
> kunder der været med fra start af. Men nej det ser ik ud til CC vil
> beholde dem som har være en del af det overskud som CC har fået ud af

de er ikke vigtige...

> [...]
> det tid til vi forbruger skifter) så CC kan se det alvorlig i at Tele2
> tilbyder 2/512 for mindre end jeg pt betaler for 1/512

ja jeg smed osse lige fem-ører i en anden del af tråden.... de skulle skamme
sig... "drømmen lever"

"citat slut..." eller er det "citat clut"... very deftly done adervisting
people...

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-06-03 21:13

On Fri, 30 May 2003 12:07:38 +0200, Why <skyrider19@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>kunder der været med fra start af. Men nej det ser ik ud til CC vil
>beholde dem som har være en del af det overskud som CC har fået ud af

Eh, hvis man forventer at få en del af det overskud, så bør man være
investor og ikke kunde.

Sidstnævnte har jo trods alt fået leveret en service fra start af?

--
- Peter Brodersen

Fra : Why

Dato : 02-06-03 13:57

On Sun, 01 Jun 2003 22:12:51 +0200, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
wrote:

>Eh, hvis man forventer at få en del af det overskud, så bør man være
>investor og ikke kunde.
Hallo undskyld men prøv at læse det igen. på forhånd tak.
>Sidstnævnte har jo trods alt fået leveret en service fra start af?
Jo tak For kaffe Men har Ski også Betalt for det ik ?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 02-06-03 17:30

On Mon, 02 Jun 2003 14:57:07 +0200, Why <skyrider19@hotmail.com>
wrote:

>Jo tak For kaffe Men har Ski også Betalt for det ik ?

Nej, kunderne har betalt for det produkt, kunderne allerede har fået.
Længere er den ikke.

Som sagt, man må blive investor eller få sig en opsparingskonto, hvis
man forventer at få noget for at kaste penge i en bestemt retning.

--
- Peter Brodersen

Fra : Why

Dato : 02-06-03 17:54

On Mon, 02 Jun 2003 18:30:13 +0200, Peter Brodersen <usenet@ter.dk>
wrote:

> [...]
>
>Som sagt, man må blive investor eller få sig en opsparingskonto, hvis
>man forventer at få noget for at kaste penge i en bestemt retning.
dropper det da du ikek fatter point i dette !
EOD.
Mvh.
dsl6455@skifter_til_Tele2_efter_mange_år_hos_cc