Pro@ccess, hvilken problemer er der ?
Fra : Cyberflash

Dato : 28-03-01 03:30

Hej.

Jeg har lige bestilt Pro@ccess 512/512, jeg vil lige høre om der
skulle være nogle som har problemer med det, inde for disse ting,
webhotel hosting ( hoster selv ), FTP server, up/downloadning og
spil/programmer begrænsninger. jeg ved at det er næsten alt, men da
jeg har Cybercity på nuværende tidspunkt, er spørgsmålet om TD levere
noget der er bedere eller det kun er et rygte

Hilsen Cyberflash.dk

Fra : Johnny Berggren

Dato : 28-03-01 03:33

Tjaa, om det er bedre er vel et personligt skøn. Du vil få problemer med at
spille online da de fleste porte sådanne spil bruger ikke er åbne som
standard på en Pro@cces router. FTp og Webserver er ikke noget problem da
port 21 og 80 er åbne fra starten af.

--
Johnny Berggren

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 28-03-01 08:34

"Cyberflash" <cyberflash@zxmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige bestilt Pro@ccess 512/512, jeg vil lige høre om der
> skulle være nogle som har problemer med det, inde for disse ting,
> webhotel hosting ( hoster selv )

Et major problem kan hurtigt blive at port 110 er lukket for indgående
trafik, hvilket indebærer at folk udefra ikke kan connecte til din pop3
server.

Hvis du ikke har behov for at nogen skal connecte udefra betyder det
selvfølgelig ikke så meget.

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as