4. sal
Fra : Ninna Sørensen

Dato : 28-05-03 12:41

Hej..

Er der nogen som har erfaringer med at have inde katte, i en højde af 4.
sal?
Vi havde nemlig tænkt på om der ikke var en eller anden mulighed for at man
kunne sætte en eller anden form for net op på de to små altankasse som vi
har, så vi kan åbne mine altandøre uden at begge vores katte smutter ud, og
måske hopper over..

Det ville være dejligt hvis der var nogle som havde lidt kendskab til det,
eller en anden ide til hvad man ellers kunne gøre..
Det skal lige sige at de døre som vi har er sådan nogle som man kan "vippe",
og det er det som vi gør nu,¨men det er ikke fordi der kommer så meget luft
ind, da døren kan "vippes" så meget at kattene kan nå at komme ud..

Det er knapt så sjovt at bo i en lejlighed med to katte i 30-40 graders
varme om sommeren

Thomas, Ninna og Misserne Iben & Lauriz

Fra : Camilla Larsen

Dato : 28-05-03 13:10

On Wed, 28 May 2003 13:41:21 +0200, "Ninna Sørensen" <stump@crax.dk>
wrote:

> [...]

>ind, da døren kan "vippes" så meget at kattene kan nå at komme ud..
>
>Det er knapt så sjovt at bo i en lejlighed med to katte i 30-40 graders

Hvad med at lave en træramme og så sætte volierenet på ??? Det er den
tanke jeg har med min altan.

Mit eneste problem er at ejerforeningen er noget så imod det ØV
(synes det er for dårligt når nu man ejer sin lejlighed + altan at der
er regler for dit og dat )

Camilla

--
Camilla

Fra : Tina

Dato : 28-05-03 23:14

"Ninna Sørensen" <stump@crax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har, så vi kan åbne mine altandøre uden at begge vores katte smutter ud,

Sætte net op på altankasserne? Jeg er vist ikke helt med...

I kan sætte minktråd op på altanen på en eller anden smart måde, så I kan
"hæfte" det af og på efter behov.
I kan lave det samme for døren, så når døren er helt åben, så er der
minktrådsnet, så luften kommer ind og misserne bliver inde.

Tina