Hardisk på ca. 45Gb ønskes til
Fra : Zafar Iqbal

Dato : 28-03-01 01:28

Hejsa,

Kunne du tænke dig at tjene nogle hurtige og lette penge i en fart??
Jamen, så læs endelig videre - nej, dette er ikke noget spam mail!

Jeg står i en utrolig uheldig situation - Jeg har 2 computere, hvorfra
jeg samlede al data på een harddisk.

Fint nok.

Herefter ville jeg genintallere Win2k (på en anden harddisk!), men
af en eller anden yderst mærkværdig årsag, gjorde installationen
et eller andet, så jeg nu ikke længere kan læse fra min 45Gb!!

DOH!!!!

Jeg sidder nu med en harddisk på 45Gb (hvor der ligger sager på omtrent
30Gb-35Gb), men som jeg ikke har adgang til.

Jeg kan se harddisken i Windows, men den insisterer på at jeg skal
formatere den - det har jeg jo IKKE lyst til.

Jeg har imidlertidigt fundet et lækkert program, som virker til at kunne
hive al data ud fra den.

Men det kræver at jeg kan smide det hen på en anden harddisk, med
minimum
samme mængde plads.

Det kunne derfor være ALLETIDERS hvis en venlig sjæl, som eksempelvis
netop har været ude og investere i en HD på omkring 45Gb, gad og
leje mig sin harddisk i nogle dage - jeg tager naturligvis det FULDE
ansvar.

Jeg skal have hivet ret mange filer ud, så jeg kan ikke rigtigt udtale
mig om hvor lang tid det ville tage - jeg tror dog ikke at hele
processen
vil tage mere en 2-3 dages tid.

Lydder dette som en plan!? Jamen, så slå på tråden og lad os
snakke nærmere om det.

Du kan se hvor jeg holder til i min signatur.
Jeg kan altid træffes på mobil - men for en sikkerheds skyld kan jeg
lige smide mit arbejdsnummer med: 33301995 (09-17 i hverdagene).

Alternativet er at jeg går ud og køber en harddisk..

plz... giv mig et kald og lad os snakke om det - hellere end gerne
ASAP ..

Takker!

--

Zafar Iqbal, http://www.digital-ray.dk
--------------------------------------

Tlf.: 38 105 258 Mobil: 23 265 058
--------------------------------------
..............the end of the beginning

Fra : Zafar Iqbal

Dato : 28-03-01 01:30

Forresten .. jeg kan ikke tjekke nyhedsgruppen, eller tjekke mail
via nuværende e-mail konti i dagtimerne .. så slå hellere på tråden
eller skrv til zi@bbdo.dk...

Fra : Zafar Iqbal

Dato : 28-03-01 16:47

nevermind .. jeg har købt en harddisk.