Shoppen i SAMs 24 Hour ..kap 24 --Hjælp..~
Fra : Otto

Dato : 16-01-01 20:08

Hej alle hjælpsomme og tålmodige mennekser.
Jeg har brugt en del tid på at f¨å shoppen i 24 Hours til at virke ...
men uden held.
Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal bruge filen 'listing2402' som ligger på
http://www.asp24h.com/asp24h/menu/index.asp ,

kun følgende virker:
en asp side med produkter hvor der linkes til bag.asp
men jeg får en fejlmeddelelse vedr antal varer 'Response-objekt fejl 'ASP
0185: 80020003'
min bag.asp fungerer altså ikke.
Åbner jeg alene bag.asp i PWS ser jeg indholdet af indkøbskurven som XML
ligesom vist i bogen, men videre kan jeg ikke komme.

Håber en tålmodig sjæl som selv har været igennem dette ider give mig et
hint eller to ..
PÅ forhånd tak
Otto Leholt

Otto Leholt | Baggesensgade 19 | 2200 Kbh N | tlf 3537 4928
leholt@worldonline.dk http://www3.ewebcity.com/otto/home.asp