Memorycard i N3650
Fra : Ebbe

Dato : 27-05-03 22:08

Jeg skal bare høre hvilke memorykort man kan proppe i en N3650...
Er det ikke et multimedia card?

Kender i nogle gode steder at købe et på 128MB?

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-03 00:48

>Jeg skal bare høre hvilke memorykort man kan proppe i en N3650...
>Er det ikke et multimedia card?
Det ville jeg også gerne vide, jeg har ikke fået telefonen endnu, men
så er man forberedt, det er ikke til at se på deres Nokia's hjemmedside.
Smart-media eller SD kort....
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : No1

Dato : 12-06-03 11:45

> Smart-media eller SD kort....

Har hørt at SD kort ikke skulle virke. Har kun set fra Nokia at de tager
MMC. Har du selv prøvet SD?

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 28-05-03 02:49

Der kan anvendes de nye 1 Gbyte, men se på linket nedenfor hvor de købes
billigst.

http://www.edbpriser.dk

Fra : Ebbe

Dato : 29-05-03 10:30

-= T Rex - 6400 =- wrote:
> Der kan anvendes de nye 1 Gbyte, men se på linket nedenfor hvor de købes
> billigst.
>
> http://www.edbpriser.dk
Det er et godt link, men hvilke kort??

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-03 22:06

>Det er et godt link, men hvilke kort??
Jeg for telefonen i løbet af 2 dage, så kigger jeg i manualen, og så
skriver jeg det her.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Ebbe

Dato : 30-05-03 07:52

Thf wrote:

> Jeg for telefonen i løbet af 2 dage, så kigger jeg i manualen, og så
> skriver jeg det her.

Nevermind, jeg har fundet ud af det. Det er et MMC.
Jeg så det under et andet forum, noget med at doom ikke kan køre på
MMC'et uden en patch...*pling* :)

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-03 23:31

>Nevermind, jeg har fundet ud af det. Det er et MMC.
>Jeg så det under et andet forum, noget med at doom ikke kan køre på
>MMC'et uden en patch...*pling* :)
Ok, jeg så på edbpriser at man kan få........

Apacer MultiMedia Card 128MB
Type: Multi Media Card (MMC) 350 kr

Det må være den type du tænker på, korrekt?
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S