MS Windows
briani 27239
Blå skærm under Windows XP Pro
Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 28-05-03 00:27

Får tit fejl/blå skærm, den kommer helt ud af det "blå" dvs. at der er ikke
er en fast ting man kan gøre for at fremprovokere den...

Den har fejlbesked DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL hvad betyder dette ?

Fra : Madsen

Dato : 28-05-03 00:36

Brian Toft [2610] skrev:

> Den har fejlbesked DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL hvad betyder dette ?

Prøv om ikke du kan komme på sporet her:
<http://www.google.com/search?q=DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=1>

Det kan være mange forskellige ting. Jeg har oplevet det i forbindelse
med en dårlig driver til en ISDN-adapter.

Madsen.

Fra : Leony

Dato : 28-05-03 13:04

"Brian Toft [2610]" <nospam@SLETMIGtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Får tit fejl/blå skærm, den kommer helt ud af det "blå" dvs. at der
> er ikke er en fast ting man kan gøre for at fremprovokere den...
> Den har fejlbesked DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL hvad betyder dette ?

http://support.microsoft.com/?kbid=810093
Skyder skylden på defekt RAM eller en beskadiget virtual memory manager
(løsningen på dette står på siden).

Hvis du vil teste din RAM, så kan du bruge memtest86:
http://www.memtest86.com/
vær opmærksom på at den ikke finder alle fejl. Det kan være en ide, hvis
du har flere RAM moduler, at prøve dem en af gangen. Hvis du ikke har
flere moduler kna de være du kan låne af en ven.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/