MS Windows
briani 27239
Installations rækkefølge
Fra : Thomas

Dato : 27-05-03 22:59

Hejsa

Jeg har tænkt på at formattere de 2 harddiske jeg har styresystemer på...
Dvs. mit C og mit D drev, hvor jeg har henholdsvis Windows XP pro,
og Windows 98 2nd edition på...

Hvilken rækkefølge bør jeg installere dem i igen, hvis jeg vil have den
start menu, hvor jeg kan vælge hvilket program jeg vil bruge??

Mvh. Thomas

Fra : Madsen

Dato : 27-05-03 23:06

Thomas skrev:

> Hvilken rækkefølge bør jeg installere dem i igen, hvis jeg vil
> have den start menu, hvor jeg kan vælge hvilket program jeg vil
> bruge??

Win98 først og XP bagefter. Det er XP der laver bootmenuen.

Madsen.

Fra : Klaus

Dato : 27-05-03 23:05

> [...]
>
> Hvilken rækkefølge bør jeg installere dem i igen, hvis jeg vil have den
> start menu, hvor jeg kan vælge hvilket program jeg vil bruge??

Win98 først.
Klaus