Restlageret
Fra : John Thomsen

Dato : 27-03-01 23:06

Syn's bare lige jeg ville fortælle denne oplevelse:

Vi kender det sikkert alle sammen, at vi har en ældre computer
stående, som godt ku' bruge ledt opdatering eller modernisering, og så
alligevel gøre god fyldest, evt. blot som blind makker i et lille
lokal-netværk og altså tjene til huslejen som ekstra harddisk,
scanner-maskine eller lignende.

Så var det, at jeg tilfældigt faldt over noget der hedder
"Restlageret". Det er en lille håndfuld butikker, sikkert en egen
kæde, der har en masse hardware af ikke-absolut nyeste dato.

Kig selv ind på www.restlageret.dk; de har mange sjove ting.
En butik på Falkoner Allé samt et par stykker eller tre mere.

Jeg vil lige understrege at jeg intet har med det at gøre, men jeg var
bare så heldig at finde nogle billige, gode dele, jeg li'e ku'
bruge...

Venligst
John

Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 27-03-01 23:57

Hej John
Restlageret har jeg også handlet med flere gange med fuld tilfredshed og en
meget kvalificeret, personlig betjening i afdelingen i Allerød.
For et års tid siden var Restlageret, såvidt jeg véd, fast aftager af
Zitechs 'ældre' produkter. Jeg véd ikke om det er sådan stadig, men
øhhh..... min anbefaling herfra også.

hilsen Kenneth

Restlageret ekspanderer

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 28-03-01 08:07

Det er to forskellige 'Restlageret' I snakker om!!!

John har handlet i www.restlageret.dk og
Kenneth har handlet i www.restlageret.com

Og de har så vidt jeg ved intet med hinanden at gøre...

Mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 650 vitser!!!)

Fra : Martin Rosenauer

Dato : 29-03-01 16:36

Jeg blev lettere træt af www.restlageret.dk i går, eftersom at de reklamerer
med en TEAC CD-brænder til 795 på deres website som de ikke har. Deres
hovednummer kendte godt nok til den, men sagde at de ikke længere solgte den
og deres butik i Valby kendte intet til den.. så godt jeg ikke kørte
derud...

Nå.. det var vist mine $0.15..