Det Er Sq Dejligt At se!!!!!!!!!
Fra : kdcon

Dato : 27-05-03 21:03

Hold da kæft jeg er god til at skabe debat (har ski heller aldrig fået skyld
for andet!! Jeg er jo udøvende kunstner) Til alle jer lorteøre af uvenner og
småborgelige røvhuller Spark i røven skulle i have!!!!! Og til alle jer
venner der holder men mig og andre ikke smålige individer gid i længe leve
må og at i vil få god indflydelse i livet for hos jer og sammen med jer kan
der blive plads til at ånde frisk luft. Mvh. Kdcon

Fra : Ole :-\)

Dato : 27-05-03 21:13

kdcon <dimse@dut.dk> skrev

http://www.usenet.dk/netikette/forklaring.html

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 21:14

"kdcon" <dimse@dut.dk> wrote in message
> [...]
kan
> der blive plads til at ånde frisk luft. Mvh. Kdcon

Har nu aldrig holdt med dig, og kommer nok heller ikke til det.
Istedetfor for at skabe diskusioner og ligefrem krige mellem kunder og
bruger af usenet, hvorfor ikke bare skifte udbyder der har de grupper og så
skide TDC en langt stykke som jeg forstiller mig, du så gerne vil?

Dit påbegyndt diskusion kommer dig på ingen måde til gode! Det er
almindelige mennesker der debattere mod hindanden og vil ikke påvirke TDC.
For at illustrerer det lidt, så har det samme virkning som hvis du starter
denne diskusion på din skole eller arbejdsplads.

Skift til www.tele2adsl.dk - Det er da noget af en priskrig de har taget
imod TDC - dem kan du måske forholde dig med?

mvh
FB

Fra : Rene Joergensen

Dato : 28-05-03 08:47

FB <> wrote:

> Skift til www.tele2adsl.dk - Det er da noget af en priskrig de har taget
> imod TDC - dem kan du måske forholde dig med?

Det er TDC-adsl de sælger, så jeg tror næppe at Dyremose ligger vågen om
natten.

--
-René
http://www.taabelig-turbo-klub.dk/

Fra : Peter T.

Dato : 27-05-03 21:20

kdcon wrote:

> Hold da kæft
[snip]

Og der blev hældt vand ud af ørerne. :)

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>