Hjælp til køb af multi-printer
Fra : Ann

Dato : 27-05-03 20:23

Jeg skal have mig en multifunktionsprinter.
Skal det være en Epson eller en HP (som jeg har nu....har altid været god)
Hvad er bedst????
Jeg har hørt at Epson er billigere i blæk da man kan skifte hver farve for
sig. Er der noget om det???

Er der andre mærker der er bedre???

Lige nu har jeg en HP 895Cxi printer som synger på sidste vers. Hvis jeg
skal have samme (eller bedre) kvalitet i den nye, hvad skal sådan en
multimaskine så hedde i de forskellige mærker???

På forhånd tak for hjælpen.

Ann

Fra : Jesper Thalund

Dato : 27-05-03 20:54

Jeg har lige købt en ny Brother printer MFC 890 som har det hele inkl.
kortlæser og den har den fordel frem for andre mærker at den har 4 farve
patroner så man kan nøjes med at skifte den der nu er løbet tør, denne
printer skulle efter sigende også have modtaget en del rosende ord i diverse
test. Printeren kan fås for ca. 2699 og 2299 uden kortlæser hos
http://www.computercity.dk/Product/Product_printer.aspx?Identifier=DK27861
har dog købt min hos Elgiganten men de har prisgaranti Held og lykke med
dit valg

Jesper

Fra : reno

Dato : 27-05-03 21:01

Jeg har en Hp psc 750 og jeg kan kun sige at det er en god maskine, og
virker bare, den er dog lidt dyr i blæk.
Mvh. reno

Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 27-05-03 22:12

"Ann" <An67@ofir.dk> wrote in message
> Jeg skal have mig en multifunktionsprinter.
> Skal det være en Epson eller en HP (som jeg har nu....har altid været god)
> Hvad er bedst????

jeg har købt mig en HP PSC 2210 , og er meget tilfreds. Den har kortscanner,
scanner, fax, og en smart feature, hvor man sætter smartcardet i, trykker på
en knap, hvorefter den spytter en side ud med minibilleder, man sætter så
kryds ved dem man vil have udskrevet, skifter papir, trykker på knappen igen
og så udskriver den ellers billederne på fotopapir. Herudover er den
ekstremt brugervenlig - jeg kan varmt anbefale den.

hovsa - også kopifunktion naturligvis uden brug af computer.

Mvh

Jesper

Fra : SuperNova

Dato : 27-05-03 23:36

> [...]

> ekstremt brugervenlig - jeg kan varmt anbefale den.
>
> hovsa - også kopifunktion naturligvis uden brug af computer.

Printe kan den også
Har selv en PSC950, den ældre model kun med PhotoRET III
hvor din vistnok er med PhotoRET IV.
Kanon-printer.
Har dog haft et nedbrud på printeren, hvor jeg efter at have snakket med
HP, fik en spritny tilsendt på addressen, med blækpatroner og hele
svineriet.
Service er bare i TOP. Køb dog for gud skyld en HP.
-Bo-

Fra : Coach [4130]

Dato : 27-05-03 22:23

Jeg kan anbefale HP's PSC 2110 hvis du vil ha' en prisbillig multiprinter.
Den er lige som 2210 bare uden kortscanner.
prisen er små 1500,- og den printer og scanner fantastisk.

Mest overrasket er jeg over scanner hastigheden = USB 2.0 interface gik
virkelig fart over feltet, må jeg sige.

mvh
Bri@n

Fra : Esben

Dato : 27-05-03 23:02

"Coach [4130]" <coach_slet_@_fjern_tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan anbefale HP's PSC 2110 hvis du vil ha' en prisbillig multiprinter.
> Den er lige som 2210 bare uden kortscanner.

og fax.

--
Esben

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 28-05-03 06:29

> og fax.

Kan den også modtage fax uden computer -
og kan den faxe uden computer ?

Fra : Esben

Dato : 28-05-03 07:37

"Poul Bundgaard" <poul.bundgaard@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan den også modtage fax uden computer -
> og kan den faxe uden computer ?

Ja - der er desuden hukommelse for 50 A4 sider til faxen.

--
Esben

Fra : Coach [4130]

Dato : 28-05-03 06:57

Selvfølgelig...Fax'en mangler også i 2110'eren.

Men ellers er der print, scan, kopi. Også kopi uden pc tilsluttet.

Mvh
Bri@n