MS Windows
briani 27239
Program der ikke fucker med fil rækkefølge
Fra : Sparre

Dato : 27-05-03 19:34

Hejsa

Jeg søger et program der kan finde ud af at sortere filer ordentligt så det
ikke bliver til følgende

1.jpg
10.jpg
100.jpg
101.jpg

osv. i ved sikkert hva jeg mener

--
Sparre

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 27-05-03 19:41

On Tue, 27 May 2003 20:34:25 +0200, Sparre wrote:

> Jeg søger et program der kan finde ud af at sortere filer ordentligt så det
> [...]

Nej, faktisk ikke.
Dit eksempel ser rigtigt ud. Hvordan vil du da ha' det?

--
Lars

Fra : morten l

Dato : 27-05-03 19:46

"Sparre" <christian@FJERNDETTEHERSENSsparre.it> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg søger et program der kan finde ud af at sortere filer ordentligt så
> [...]

stifinder kan næsten sortere som du vil.

Morten

Fra : Søren Blom

Dato : 27-05-03 20:58

> "Sparre" <christian@FJERNDETTEHERSENSsparre.it> skrev
> det

Løsningen er at kalde filerne 01.jpg, 02, 03, - 09.jpg, 10.jpg, 11.jpg osv.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.
"morten l" <kalkunen@mail.dk> skrev i en meddelelse

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-05-03 07:24

On Tue, 27 May 2003 20:34:25 +0200, Sparre wrote:

> Jeg søger et program der kan finde ud af at sortere filer ordentligt så det
> [...]

Ahh... nu fangede jeg den vist. Såsan som det her?
http://sourcefrog.net/projects/natsort/

Jeg kender ikke nogle Windows-programmer der kan sortere sådan...endnu.
TotalCommander kan i næste version http://tinyurl.com/d0xw Indtil da kan du
bare bruge en Mac... den kan :)

--
Lars

Fra : Jens Petersen

Dato : 30-05-03 08:19

On Fri, 30 May 2003 08:23:50 +0200, Lars Jørgensen <not@real.one>
wrote:

>Ahh... nu fangede jeg den vist. Såsan som det her?
>http://sourcefrog.net/projects/natsort/
>
>Jeg kender ikke nogle Windows-programmer der kan sortere sådan...endnu.

Nu gør du: explorer.exe

I hvert fald i min XP Pro dk.

Og hvis ikke min Alzheimer spiller mig et puds, så virker det på samme
måde i NT4.0 og Win2000.

--
Jens

I maybe fat, but your ugly-and I can lose weight!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-05-03 08:47

On Fri, 30 May 2003 09:19:14 +0200, Jens Petersen wrote:

> [...]
>>> 10.jpg
>>> 100.jpg

> Nu gør du: explorer.exe

Hmmm... sørme ja. Det hører til sjældenheder at jeg har Windows Explorer
åben. Det er nok bare mig der ikke fatter Sparres eksempel/spørgsmål.

> Og hvis ikke min Alzheimer spiller mig et puds, så virker det på samme
> måde i NT4.0 og Win2000.

Så så... du behøver ikke at træde mere i det :)

--
Lars