Bindings periode hos teledanmarks bredbånd~
Fra : Karsten Andersen

Dato : 27-05-03 18:53

Er det normalt hvis man har ADSL på en ISDN linie og ISDN linien
bliver lavet om til PSTN, at der så kommer en ny bindings periode på?
Evt kommer der en ny bindings periode på ved flytning.

De eneste vilkår jeg kan se er
http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/kundevilkaar/tdc_bredbaand.pdf
Og jeg har fastnet også
http://download.tdconline.dk/pub/tdc/privat/fastnet/abonnementer/pdf/bredbaand_m_fastnet.pdf

Udfra hvad jeg kan se er der ikke nogen steder skrevet om ny bindings
periode ved hverken flytning eller konvetering fra ISDN til PSTN

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 20:52

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.cc> skrev i en meddelelse
> Er det normalt hvis man har ADSL på en ISDN linie og ISDN linien
> bliver lavet om til PSTN, at der så kommer en ny bindings periode på?

Det gør der ikke !

> Evt kommer der en ny bindings periode på ved flytning.

Nej

> Udfra hvad jeg kan se er der ikke nogen steder skrevet om ny bindings
> periode ved hverken flytning eller konvetering fra ISDN til PSTN

Det er der heller ikke. Hvorfor har du fået den opfattelse ??

/Jan

Fra : Karsten Andersen

Dato : 28-05-03 06:28

Tue, 27 May 2003 21:52:28 +0200, skrev Jan G. Nielsen, på 20 linier, i
<3ed3c204$0$76059$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

> [...]
>
>Det gør der ikke !

>Nej

>Det er der heller ikke. Hvorfor har du fået den opfattelse ??

Det skriver TDC på den seddel jeg fik da jeg gik fra ISDN til PSTN.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-03 19:15

> Det er der heller ikke. Hvorfor har du fået den opfattelse ??
> Det skriver TDC på den seddel jeg fik da jeg gik fra ISDN til PSTN.

Helt sikkert du ikke gør. Hvad står der ordret ?

/Jan