N6610 vs. 6100
Fra : Dennis [9400]

Dato : 27-05-03 16:42

Hej i gruppen...

Hvad er forskellen på de 2 telefoner egentlig... ? Jeg ved 6610 har radio,
og har også hørt den har bedre skærm... ?

Hvilken er den "nyeste", og hvilken er den "bedste"...? Kan se 6100 er lidt
dyere end 6610, men hvorfor, hvad har den som 6610 ikke har, jeg har set på
nokias hjemmeside, og har også sammenlignet... den eneste forskel er næsten
radioen...!!! Og den er endda i den "billige" model...?

Er der nogen der kan hjælpe lidt, hvad er der egentlig af store væsentlige
forskelle...!!!

På forhånd tak

Dennis

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-05-03 08:19

"Dennis [9400]" <Denner78@hotmail.com> wrote:

>Hej i gruppen...
>
>Hvad er forskellen på de 2 telefoner egentlig... ? Jeg ved 6610 har radio,
>og har også hørt den har bedre skærm... ?

Displayet er det samme.

> [...]
>nokias hjemmeside, og har også sammenlignet... den eneste forskel er næsten
>radioen...!!! Og den er endda i den "billige" model...?

6100 er lidt nyere en 6610 - omkring tre måneder.

>Er der nogen der kan hjælpe lidt, hvad er der egentlig af store væsentlige
>forskelle...!!!

Hvad der er væsentligt, må du selv afgøre. Men der er flere ligheder end
forskelle. 6100 er lidt mindre - især tyndere - end 6610. Det var det
der fik mig til at vælge 6100. Den har også en elektronisk 'wallet', som
6610 ikke har. 6610 har FM radio og endelig er designet forskelligt. Det
er faktisk alt!

Peter

Fra : John K

Dato : 30-05-03 13:41

"Dennis [9400]" <Denner78@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> radioen...!!! Og den er endda i den "billige" model...?
>
> Er der nogen der kan hjælpe lidt, hvad er der egentlig af store væsentlige

Eneste væsentlige forskel - bortset fra design og størelse, er at 6100 har
elektronisk tegnebog.

Mvh

John