Erfaring med Netto´s digitale kamera
Fra : Mikael

Dato : 27-05-03 15:25

Jeg skal ud og investere i et digital kamera og har netop
set at Netto http://www.netto.dk har en Kinox med 3,0 megapixel,
3xoptisk zoom o.s.v. til 1.499,-

Mine krav er, at jeg skal kunne zoome rimeligt ind, at kameraet
skal kunne tage klare og tydelige billeder.

Nogle der har erfaringer med denne model, eller kender et bedre
til max. 2.500,-

--------------------------------------
Mikael

Fra : Madsen

Dato : 27-05-03 15:27

Mikael skrev:

> Nogle der har erfaringer med denne model, eller kender et bedre
> til max. 2.500,-

Du kunne prøve at kigge i <news:dk.fritid.foto>. Det er sikkert ikke
nødvendigt at spørge. Der findes tusindvis af 'hvad skal jeg købe'-
indlæg derovre.

Madsen.

Fra : Brian Møller

Dato : 27-05-03 16:34

"Mikael" <mj@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal kunne tage klare og tydelige billeder.
> Nogle der har erfaringer med denne model, eller kender et bedre

Jeg mener at der i den reklame der kom fra Fona for 2 uger siden var
et Medion 4 megapixel kamera for 2499 og Electronic City i Odense
havde i sidste uge et til 2497. Jeg mener at Føtex i Sønderborg havde
et Medion 9725 (4 megapixel 2/3xoptisk zomm (kan ikke lige huske det)
og 2 x digitalt zoom (som sutter).

/Brian

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-05-03 17:40

Mikael (mj@city.dk) skrev følgende:
> [...]
> skal kunne tage klare og tydelige billeder.
>
> Nogle der har erfaringer med denne model, eller kender et bedre

Gør dig selv den tjeneste at investere i Canon A60:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587981

Eller A70 hvis du skal bruge højere opløsning:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587982

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Vega

Dato : 29-05-03 10:13

> Gør dig selv den tjeneste at investere i Canon A60:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587981

Lige min mening, du får hvad du betaler for. Optikken er garanteret 1500 kr.
bedre ved Canon end ved Kinox.

> Eller A70 hvis du skal bruge højere opløsning:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324587982

Har lige selv bestilt sådan et. Glæder mig til at få det afprøvet. Har set
gode resultater med det ellers.

Mvh. Vega.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 28-05-03 10:51

> [...]
> skal kunne tage klare og tydelige billeder.
>
> Nogle der har erfaringer med denne model, eller kender et bedre

Jeg har købt det, og er det til familiefotos og lign. er det et OK køb,
billederne er skarpe og blitzen virker godt. Der medfølger også noget OK
software. (de sædvanlige Ulead programmer)
Det eneste jeg har at "klage" over er at det tager lidt lang tid at lagre de
fotos man tager.
Men funktionaliteten er god, det kan tage op tik 5 Mpixel (interpoleret) og
zoomen er god, dog kan de ikke helt finde ud af hvor meget det kan zoome
digitalt. Nogle steder står der 3X digi.zoom og andre steder i manualen står
der 4X digi.zoom.
Thomas Nørgaard
_____________________________________
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : Peter Loumann

Dato : 29-05-03 10:02

On Wed, 28 May 2003 11:51:28 +0200, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> wrote:

>Der medfølger også noget OK software. (de sædvanlige Ulead programmer)

Hvad er de sædvanlige?

>det kan tage op tik 5 Mpixel (interpoleret) og

Det er ikke rigtig til noget. Gåd ud fra de 3 Mpx!

>zoomen er god, dog kan de ikke helt finde ud af hvor meget det kan zoome
>digitalt. Nogle steder står der 3X digi.zoom og andre steder i manualen står
>der 4X digi.zoom.

Det er ikke rigtig til noget. Gu ud fra de 3 gange optisk!

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk