Når man nu skal sælge sin hest
Fra : Lotte

Dato : 27-05-03 14:18

Hej alle.

Er der nogle som ved hvor man ellers kan sætte sin hest til salg - jeg har
sat den på hesteinfo, hestenettet og i i nyhedsgruppen
dk.marked.privat.dyr.hest

Tak.

Hilsen Lotte

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-05-03 14:26

"Lotte" <ca@azlan.dk> writes:

> Er der nogle som ved hvor man ellers kan sætte sin hest til salg - jeg har
> sat den på hesteinfo, hestenettet og i i nyhedsgruppen
> dk.marked.privat.dyr.hest

Der er jo altid Den Blå Avis og Gul&Gratis. Jeg mener at Den Blå Avis
er gratis for "annoncører" og Gul&Gratis er i hvert fald, men kun når
det du sælger koster under 2000 kroner. Hvad det koster, når varen er
dyrere ved jeg ikke.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Anet

Dato : 27-05-03 16:29

(klip)

www.dba.dk
www.annoncemarkedet.dk

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Tine Gade

Dato : 27-05-03 16:45

Fra : Anet

Dato : 27-05-03 17:57

Billige heste kan nemmest sælges via den blå avis
> eller heste-nettet der har rigtig mange hits.
> Tine

(klip)

Jeg solgte min hest over hestenettet med et billede ved. Det sælger godt når
folk kan se et billede af hesten....altså hvis det er en pæn hest :-0

--
~Hilsen
Annette~