Lyde i email
Fra : Marianne M. Nielsen

Dato : 27-05-03 14:15

Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan sætte musik på mine
mails.
Bla. til fødselsdagskort.

Med venlig hilsen
MN

Fra : Liselotte Mathiasen

Dato : 28-05-03 04:32

Marianne M. Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan sætte musik på mine
> [...]
Hvis du bruger Outlook Express, kan du sætte en lyd ind ved først at oprette
ny meddelelse. Så vælger du menuen Formater > Baggrund > Lyd.

Bortset fra det, har du nok valgt en forkert nyhedsgruppe

Liselotte

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Cato

Dato : 29-05-03 08:06

Hei Marianne
Her er noen brevark/stationery grupper hvor du kan finne mange eksempler.
Når du ser på en post kan du bruke tastene ctrl F2 for å se på kilde koden.

news://realspaceman.net/stationery.danish Dette er den samme som var på
sunsite før.
Annexcafe er vel den server med flest brevark grupper som du kan bruke/poste
htm: flash/bilder og lyd.
Tuts
MS
kexpress.stationery