Søger Strømforsygning.. ?
Fra : Eddy Folder

Dato : 27-05-03 13:44

Hej

Jeg er på jagt efter en strømforsygning, men aner ikke lige hvor mange watt
den lille stakkel skal kunne leverer.

Jeg har et g4 kort, p4 processor på 2.8, 4 diske, et cdrom drev og en
brænder..

Nogen der kan komme op med om jeg skal hoppe på 300,340 eller 400 watts
forsygninger??

Og er der nogen der kan anbefale en god støjsvag en ????

Mvh.

Eddy Folder

Fra : JK

Dato : 27-05-03 14:44

On Tue, 27 May 2003 14:43:52 +0200, "Eddy Folder" <chill@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>forsygninger??
>
>Og er der nogen der kan anbefale en god støjsvag en ????

Er det en strømforsyning, du mener, hehe

www.compumail.dk

De har en 300 w enlight 26 dB noise til 349 kr.

Du skal mindst have en 300 W. Denne Enlight er ikke fup-specificeret,
og kan trække det.
Den støjer meget lidt og har et væld af ledningsudtag, også til P4.

At købe en støjsvag er en hel videnskab, og dyrt.

Min søn har brugt denne i en periode med P4 2.4 GHz og radeon 9700 og
mange drev. Nu bruger han en CaseCom 500 W forsyning, men begge
blæsere måtte skiftes til noget powerfluid, og det koster næsten 300.
Regn ellers med 6-800 kr. for en rigtig støjsvag og kraftig forsyning.

mvh

John

Fra : Eddy Folder

Dato : 27-05-03 15:02

<Snip mit eget indlæg>

> [...]

> blæsere måtte skiftes til noget powerfluid, og det koster næsten 300.
> Regn ellers med 6-800 kr. for en rigtig støjsvag og kraftig forsyning.

Takker... Nu har jeg da lidt at starte på Og ja, jeg trænger vist til
en staveopdatering

Mvh.

Eddy

Fra : Martin Petersen

Dato : 27-05-03 14:59

Eddy Folder (chill@ofir.dk) skrev følgende:
> [...]
> watts forsygninger??
>
> Og er der nogen der kan anbefale en god støjsvag en ????

Denne her siger ikke et klap:

http://asp.webconsult.dk/privat/vareinfo.asp?VareID=314

--
Martin Petersen