ADSL Mobilix??
Fra : Mobilix

Dato : 27-03-01 21:54

Hej

Er der overhovedet nogen der har fået ADSL hos Mobilix???

Og hvis ja, hvordan kører det, og hvor langttid hat du/I ventet??

Tak

Christian

Fra : ALEX Striker

Dato : 28-03-01 22:42

"Mobilix" <chaos.rules@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der overhovedet nogen der har fået ADSL hos Mobilix???
>
> Og hvis ja, hvordan kører det, og hvor langttid hat du/I ventet??

ja det burde DU af alle jo vide LOL
nej spøg til side
men det er vel kun lige 30 dage siden de begyndte ikk
hygge
mvh Alex

Fra : Karsten Kristensen

Dato : 29-03-01 14:24

"ALEX Striker" <dsl44090@nospamcybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> ja det burde DU af alle jo vide LOL
> nej spøg til side
> men det er vel kun lige 30 dage siden de begyndte ikk

Jeg skulle have haft 30/3, man pga "softwareproblemer" er det udsat med
omkring 14 dage

Karsten

Fra : Thomas

Dato : 29-03-01 19:17

Hvad er det for et software problem.
Jeg skulle nemlig også have haft det den 30/3 men nu
var det hele teledanmarks skyld ? Det er nu udsat til den 5/4 ??
Mvh Thomas

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 29-03-01 17:22

Jeg har hørt en lille fugl synge om, at Mobilix IKKE har noget som helst
anstændigt backbone. Og at de IKKE ka' garantere båndbredde på de større
ADSL+ løsninger. Om det passer, ka' jeg ikke si' - har bare hørt lidt...

- Bobby

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 29-03-01 20:54

> Jeg har hørt en lille fugl synge om, at Mobilix IKKE har noget som helst
> anstændigt backbone. Og at de IKKE ka' garantere båndbredde på de større
> ADSL+ løsninger. Om det passer, ka' jeg ikke si' - har bare hørt lidt...

Jeg har hørt at chokolade i store mængder er meget sundt. Om det passer, ka'
jeg ikke si' - har bare hørt lidt...

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Brian Ibsen

Dato : 29-03-01 21:06

"Bobby McFr@g'it" <bk@handshake.dk> wrote in message
> Jeg har hørt en lille fugl synge om, at Mobilix IKKE har noget som helst
> anstændigt backbone. Og at de IKKE ka' garantere båndbredde på de større
> ADSL+ løsninger. Om det passer, ka' jeg ikke si' - har bare hørt lidt...

Hvor mange ADSL udbydere vil give dig en skriftlig garanti for den
båndbredde du har bestilt ???
Ved ikke om nogle udbydere tilbyder QoS.

Brian Ibsen
Med dette indlæg repræsenterer jeg kun mig selv og ikke Mobilix

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 30-03-01 09:01

Den Thu, 29 Mar 2001 22:06:02 +0200, skrev "Brian Ibsen"
<flyinghigh@mailme.dk> :

>Hvor mange ADSL udbydere vil give dig en skriftlig garanti for den
>båndbredde du har bestilt ???

Det gør Tele Danmark på Pro@cess ADSL.,
men de kan naturligvis kun gøre det på eget net.
Jeg skal også lige have nærlæst garantien for at se, om det kun er på
'last mile' strækningen fra central til abonnent.

- Jørgen

http://proaccess.jth.net/
http://dns.jth.net/: Godkendte DNS servere til .dk og internationale domæner

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 30-03-01 21:42

Jørgen Thomsen <un@s.jth.net> wrote:

> [...]
>Jeg skal også lige have nærlæst garantien for at se, om det kun er på
>'last mile' strækningen fra central til abonnent.

Hvor finder du den garanti? Jeg har jo det produkt, men har ikke set
sådan en garanti.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Michael Haahr

Dato : 29-03-01 22:10

> Jeg har hørt en lille fugl synge om, at Mobilix IKKE har noget som helst
> anstændigt backbone. Og at de IKKE ka' garantere båndbredde på de større
> ADSL+ løsninger. Om det passer, ka' jeg ikke si' - har bare hørt lidt...

Fra Mobilix:

Langs det danske jernbanenet foregår andet end togtrafik. Her løber Mobilix
eget lysledernet - en kraftig og supermoderne informationsmotorvej, som
sikrer mange danske virksomheder fastnettelefoni og datatransmission hurtigt
og sikkert.

Sikkerheden ligger i ringstrukturen
At opbygge vores backbone med mest mulig sikkerhed har fra starten været et
ufravigeligt mål. Virksomheder, der betror os med det, der ofte er selve
livsnerven i kommunikationen, skal kunne stole på, at vi har gjort alt for
at sikre forbindelsen. Mobilix' backbone er opbygget i en ringstruktur, der
altid sikrer, at trafik kan ledes andre veje gennem nettet, hvis der mod
forventning skulle opstå brud. Et godt eksempel på denne ringstruktur er det
kraftige søkabel , som Mobilix har udlagt mellem Århus og Kalundborg.
Et andet aspekt af sikkerheden er vores overvågning af nettet 24 timer i
døgnet, året rundt. Og faktisk foregår denne overvågning helt ind til den
enkelte virksomheds tilslutning, hvilket giver virksomheden endnu mindre at
bekymre sig om og bruge ressourcer på.

Summen af disse anstrengelser giver dig to klare kvalitetsgarantier - nemlig
at Mobilix' backbone garanterer en oppetid på ikke mindre end 99,8% og
samtidig er blevet kvalitetsstemplet som Cisco Powered Network .

Et lysledernet ud over alle grænser
Mobilix' net er koblet sammen med alle danske og internationale operatører,
og inden for kort tid vil vores backbone desuden blive forbundet direkte til
France Telecoms store europæiske højhastighedsnet. Dermed får Mobilix en
uovertruffen kraftig global forbindelse, som i endnu højere grad vil styrke
danske virksomheders forbindelse til resten af verden.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 30-03-01 02:38

On Thu, 29 Mar 2001 18:21:55 +0200, "Bobby McFr@g'it"
<bk@handshake.dk> wrote:

>Om det passer, ka' jeg ikke si' - har bare hørt lidt...

Tæver du stadigvæk din kone?

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 31-03-01 15:41

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote in message

> Tæver du stadigvæk din kone?

> - Pede
> Professionel nørd

Professionel kegle ville nok passe bedre :)

- Bobby

Fra : Peter Brodersen

Dato : 31-03-01 18:39

On Sat, 31 Mar 2001 16:40:47 +0200, "Bobby McFr@g'it"
<bk@handshake.dk> wrote:

>Professionel kegle ville nok passe bedre :)

Hvad mener du? Det er da noget, jeg har hørt lidt.

Det at en sådan kommentar gik dig på, understreger hvad, jeg ville
vise: At man bør be- eller afkræfte ting i højere grad, før man
skriver det.

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 01-04-01 11:12

> [...]

> Det at en sådan kommentar gik dig på, understreger hvad, jeg ville
> vise: At man bør be- eller afkræfte ting i højere grad, før man

Hehe... ok, jeg tæver hende stadigvæk. Morgenen efter er hun frisk igen, og
du, derimod, er da stadig en kegle :)

- Bobby