Ar efter bumser
Fra : Michael Jensen

Dato : 27-05-03 12:48

Hej med jer jeg har fået nogle ar og fordybninger i hovedet efter
bumser er der nogle der kan mirakler til at få det ned dysset???

Venlig hilsen Hr. Jensen

Fra : Anne Stokholm

Dato : 27-05-03 21:27

"Michael Jensen" <MJoeyhansen@hotmail.com> wrote in message
> Hej med jer jeg har fået nogle ar og fordybninger i hovedet efter
> bumser er der nogle der kan mirakler til at få det ned dysset???

Hej Hr. Jensen

Det er altid kedeligt med sådan nogle ar, og jeg ved at der til al
held findes en del kosmetologer der har særlige behandlinger til folk
med disse problemer. Nu kan jeg ikke lige referere til en specifik
kosmetolog, da jeg ikke ved hvor du bor, men slå op på de gule sider,
og ring og forhør dig om nogle priser. Jeg kan oplyse dig om at
behandlingen hos min kosmetolog koster omkring 400-500 kroner for en
behandling. Jeg har aldrig prøvet det, så hvor mange behandlinger der
skal til, kan jeg ikke sige noget om.

Hvis du er fra Nordsjælland, kan jeg anbefale dig Institut Louise i
Hillerød, men nu viser det sig nok at du er fra Jylland

Held og lykke!

--
Venlig hilsen
Anne Stokholm

I know that I have done many things
to give you reason not to listen to me
- Sinead O'Connor -

Fra : Esben Vedel-Larsen

Dato : 28-05-03 01:14

Hej

Det eneste som jeg har hørt om, som virker med garanti, er en
plastikoperation hvor man simpelthen sliber huden. Prøv at læse her:
http://www.netdoktor.dk/Q&A-svar/hud/0000062.htm.

Esben

Fra : Simon Franksen

Dato : 30-05-03 23:37

"Michael Jensen" <MJoeyhansen@hotmail.com> wrote in message
> Hej med jer jeg har fået nogle ar og fordybninger i hovedet efter
> bumser er der nogle der kan mirakler til at få det ned dysset???

hej michael...det her har gjort mirakler for mig og mange af mine venner
hvis du vil vide meere så skriv gerne til mig..
http://www.nuskin.com/tengah/CreateWebAC.html?ServiceID=6&MarketID=2131&Targ
etPage=/opt/web/nuskin/eu/web_sap_order/index2.html
....se efter clear action...simon