På Lørdag...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 27-05-03 12:15

Så er det på Lørdag Jenna skal hentes. Da vi ikke har bil har vi lejet en
bil og køre der over i... Har spurgt udlejer om det var ok at transportere
hende i bilen... Han er sådan en type, udlejeren, der både kan li' dyr og
børn tilsyneladende, så det var helt okay!

Jeg glæder mig som en gal... Selv til tis og høm på gulvet! Alle de små
ting... Gøre hende renlig, lære hende sit, stå og dæk, tumle med hende, se
hvordan Balto reagerer på hende (Han er normalt fantastisk over for alle
afskygninger af hunde, så er ikke bekymret der) se hvordan hun er af sind og
personlighed, nusse med hende, lære hende at putte i sengen (Yeehhhaaaaa...
Sengehygge på højt plan!!, ja alt hvad der hører med til at ha'
hvalp/hund... Nu går træningen med Balto jo forrygende, men Jenna er jo en
helt anden hund og skal ha' en helt anden træning, så det bliver også
spændende at se hvordan det skal "drejes"!

Glæder mig selvfølgelig også enormt til udstilling (håber hun bliver af
kvalitet og sind til det!)...! Balto er jo ikke ligefrem
udstillings-typen, men så til gengæld mark-typen, så de supplerer mine
interesser godt!

Rinnie
-Der er spændt på at se hvad negativt Punish kan få ud af det her indlæg!
*G*
(Se det som en udfordring, Punish... Hehehe...)

--
Rinnie

Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)
Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-05-03 16:17

Hej Rinnie!
Hvor er jeg spændt på at høre hvordan det kommer til at gå med hende
..-) Hun ser rigtig sød ud på din hjemmeside

Baluka og jeg glæder os meget til dig og Balto kommer herover og leger
på fredag..hihi..
Det bliver sjovt at se de to tosser tumle rundt sammen.....hundende
altså *G*

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)
www.shunozahra.dk
www.glemte-katte.dk

Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-05-03 13:22

> Baluka og jeg glæder os meget til dig og Balto kommer herover og leger
> på fredag..hihi..

Balto og jeg glæder os også til i morgen! Nu skal jeg lige ha' printet en
ruteplan ud... Tvivler på bilen kan køre over 100 så det bliver en lang tur
til Odense, men skidt med det... Vi er der engang mellem 11 og 13... Kan
ikke sige det mere præcist da jeg hverken kender bilen så godt eller vejen
der over! Kan fare vildt i et fuglebur...

> Det bliver sjovt at se de to tosser tumle rundt sammen.....hundende
> altså *G*

Nå... hundene...! Ser' pludselig vi ligger og tumler i kornmarken og B&B
står og kigger undrene på os! *LOL*

Vi ses i morgen!

Rinnie
-Og Balto der ligger driv-våd i sofa'en... Godt den kan tørres af og at
manden ikk er hjemme! Hihi...

Fra : Louise Viborg

Dato : 29-05-03 14:46

On Thu, 29 May 2003 14:21:41 +0200, "R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com>
wrote:

>Balto og jeg glæder os også til i morgen! Nu skal jeg lige ha' printet en
>ruteplan ud... Tvivler på bilen kan køre over 100 så det bliver en lang tur
>til Odense, men skidt med det...

L: Du laver sgu da mega kø på motorvejen *G*

Vi er der engang mellem 11 og 13... Kan
>ikke sige det mere præcist da jeg hverken kender bilen så godt eller vejen
>der over! Kan fare vildt i et fuglebur...

L: Hehe...men du har mit mobi nr. Så kan du ringe hvis du farer vild.

>Nå... hundene...! Ser' pludselig vi ligger og tumler i kornmarken og B&B
>står og kigger undrene på os! *LOL*

L: Jooo..man blir vel lidt kulret her i sommervarmen *G*

>Vi ses i morgen!

L: Yepz .-)

Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-05-03 14:54

> L: Du laver sgu da mega kø på motorvejen *G*

Jeg kommer med solbriller, vind i håret og armen ud af vinduet gør jeg!
*LOL*

> L: Hehe...men du har mit mobi nr. Så kan du ringe hvis du farer vild.

Jep... SMS'er lige mit til dig så du har det hvis der pludselig skulle opstå
noget!

> L: Jooo..man blir vel lidt kulret her i sommervarmen *G*

Puuuha, det er næsten for varm til kuller i dag synes jeg... Har seriøst
overvejet at hoppe op i fuglebadet og pjaske sammen med alle fuglene!
....Eller fylde den ny-indkøbte grill med vand! Balto er helt ved siden af
sig selv, den lille stakkel... energien er bare op 0! ...Men mon ikke Baluka
laver om på det i morgen?

Rinnie

Fra : Louise Viborg

Dato : 29-05-03 15:12

On Thu, 29 May 2003 15:54:28 +0200, "R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com>
wrote:

>Jeg kommer med solbriller, vind i håret og armen ud af vinduet gør jeg!
>*LOL*

L: Ok så.....i din super smarte sportskassevogn *G*

> [...]
>sig selv, den lille stakkel... energien er bare op 0! ...Men mon ikke Baluka

L: Baluka overhovedet ikke til noget idag. Han vil bare ligge i
skyggen og dase, og jeg har ligget i solen og daset hele eftermiddagen
Jakob er ikke hjemme idag, ellers kunne det være lækkert at tage
til stranden med ham idag. Vi har godt nok en sø tæt på, men jeg er
ikke helt sikker på buden, så det tør jeg ikke

Det bliver godt nok spændende imorgen hvad Baluka siger til at der
kommer en fremmed hund ind i "hans" hus. Han ser nok lidt udnerlig ud,
eller også bliver han bare helt over hysterisk glad *G*

Fra : R. Ilsøe

Dato : 29-05-03 15:36

> Jakob er ikke hjemme idag, ellers kunne det være lækkert at tage
> til stranden med ham idag. Vi har godt nok en sø tæt på, men jeg er
> ikke helt sikker på buden, så det tør jeg ikke

Hvis i har en strand i nærheden hvor der ikke er for mange folk kan vi da
køre der hen i morgen - så må vi kaste flex-liner på hundene og ta'
shortsene på og soppe med dem..?! De kan sagtens være bag i sportskassen
selvom de er våde!

Rinnie

Fra : Louise Viborg

Dato : 29-05-03 16:08

Det lyder som en super ide!
Der ligger en strand ved mine svigerforældres sommerhus, som ligger ca
20 min i bil fra os. Det er den der er tættest på, og der plejer vidst
ikke at være så mange mennesker.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 27-05-03 21:26

On Tue, 27 May 2003 13:15:05 +0200, "R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com>
wrotd:

> [...]
>*G*
>(Se det som en udfordring, Punish... Hehehe...)

,,,,,,,,,,ingen udfordring for mig , det er da godt at du er glad, men
har lidt ondt af din nye hund som du allerede planlægger
skønhedsoparationer på.

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 28-05-03 16:33

> ,,,,,,,,,,ingen udfordring for mig , det er da godt at du er glad, men
> har lidt ondt af din nye hund som du allerede planlægger
> skønhedsoparationer på.

Ja ja, så har vi da vist hørt om din bekymringer ang. Jenna.

Til Rinnie vil jeg da sige at jeg glæder mig til at se mere til Jenna og
dine andre hunde og håber vi mødes på en udstilling eller 2

Vi må jo vente lidt længere med Artico, men pyt med det, for så er der helt
ro på når han kommer hjem, du ved jo hvad jeg mener

Gemalen har ikke haft godt af at være alene hjemme *gg* har købt ny kurv,
legetøj extra tæppe osv. han glæder sig som et lille barn hvilket jeg
også gør *gg*

MVH
Gitte

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 29-05-03 21:14

Hej Rinnie

"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så er det på Lørdag Jenna skal hentes.

Nu skal du kun sove 2 nætter til før du skal hente din lille Jenna, ihhhh
altså, det bliver spændende, bare det var mig igen der skulle hente en lille
vapser til, men ak nej, det bliver desværre ikke før Nicki ikke er her mere,
og det vare forhåbenlig maaaaaaange år endnu, for vi må nemlig kun ha' en
hund pr lejlighed her hvor vi bor . Men så nøjes jeg bare med at nyde
Nicki i fulde drag, hvilket jeg i den grad også bare gør

Held og lykke med hende

Knus Bolette

Fra : Leyna

Dato : 30-05-03 07:01

On Thu, 29 May 2003 22:14:16 +0200, "Bolette Nielsen"
<bobo@nospam.bolettes.dk> wrote:

>Hej Rinnie
>
>"R. Ilsøe" <flatterdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Nu skal du kun sove 2 nætter til før du skal hente din lille Jenna

hehe... Kan godt huske da jeg kun skulle sove to gange mere, før det
var tid at få Vaks afhentet... Da mente jeg at hvis nu jeg tog en
ordentlig lur om eftermiddagen, så måtte det vel også tælle med!

--
Leyna
http://www.big-girls.dk