| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Nærlys på Fazer600 Fra : Christian Stidsen | 
  Dato :  27-05-03 10:13 |  
  |   
            Så lykkedes det langt om længe at få trukket ledningen og derved få liv i
 nærlyset i højre øje.
 Ikke at det er nogen voldsom stor operation, men det er jo lige det at komme
 igang...
 
 Nu mangler jeg så bare at få det prøvet af efter mørkets frembrud, så jeg
 kan se nærlyset som håbet er blevet til noget brugbart!
 
 Så hvis I møder en sort Fazer600 med fuldkåbe og nærlys i begge lamper kunne
 det meget vel være undertegnede!
 - sandsynligheden er nok størst i Esbjerg og omegn!
 
 M.v.h.
 
 Christian Stidsen
 
 --
 FZS600
 (Går og overvejer Ducati 748)
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Finn Andersen (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Finn Andersen | 
  Dato :  27-05-03 20:45 |  
  |   
            
"Christian Stidsen" <christian@spammer.dk> skrev i en meddelelse
 news:K%GAa.41$XT3.3@news.get2net.dk...
 > Så lykkedes det langt om længe at få trukket ledningen og derved få liv i
 > nærlyset i højre øje.
 > Ikke at det er nogen voldsom stor operation, men det er jo lige det at
 komme
 > igang...
 >
 > Nu mangler jeg så bare at få det prøvet af efter mørkets frembrud, så jeg
 > kan se nærlyset som håbet er blevet til noget brugbart!
 >
 > Så hvis I møder en sort Fazer600 med fuldkåbe og nærlys i begge lamper
 kunne
 > det meget vel være undertegnede!
 > - sandsynligheden er nok størst i Esbjerg og omegn!
 >
 > M.v.h.
 >
 > Christian Stidsen
 >
 > --
 > FZS600
 > (Går og overvejer Ducati 748)
 Hvor gammel er din Fazer, km, pris,  osv? går og overvejer en FZS600
 Finn
 XV750
 Vi ses lige pludselig, be carefull out there.
 http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=276
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Armand (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  27-05-03 22:35 |  
  |   
            
Finn Andersen <info@fk-tech.dk> skrev i en
 news:3ed3c07b$0$5171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >
 > "Christian Stidsen" <christian@spammer.dk> skrev i en meddelelse
 > news:K%GAa.41$XT3.3@news.get2net.dk...
 > > > >
 > > --
 > > FZS600
 > > (Går og overvejer Ducati 748)
 >
 > Hvor gammel er din Fazer, km, pris,  osv? går og overvejer en FZS600
 > Finn
 > XV750
 Så mangler vi jo blot lige en Ducatista med en 748'er, der går og sukker
 efter en XV750, hvorefter at ringen er sluttet!    
--
 Armand.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Christian Stidsen (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Christian Stidsen | 
  Dato :  28-05-03 08:08 |  
  |   
            
> > > --
 > > > FZS600
 > > > (Går og overvejer Ducati 748)
 > >
 > > Hvor gammel er din Fazer, km, pris,  osv? går og overvejer en FZS600
 > > Finn
 > > XV750
 >
 > Så mangler vi jo blot lige en Ducatista med en 748'er, der går og sukker
 > efter en XV750, hvorefter at ringen er sluttet!    
Jeg har fået et godt tilbud - tror jeg - på en importeret 748 fra '93, og da
 jeg ikke regner med at sælge Fazeren er der stadig lidt huller i ringen...
  
Christian
 --
 FZS600
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Finn Andersen (29-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Finn Andersen | 
  Dato :  29-05-03 07:05 |  
  |   
            
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
 news:bb0me7$2sri$6@news.cybercity.dk...
 >
 > Finn Andersen <info@fk-tech.dk> skrev i en
 > news:3ed3c07b$0$5171$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > >
 > > "Christian Stidsen" <christian@spammer.dk> skrev i en meddelelse
 > > news:K%GAa.41$XT3.3@news.get2net.dk...
 > > > > >
 > > > --
 > > > FZS600
 > > > (Går og overvejer Ducati 748)
 > >
 > > Hvor gammel er din Fazer, km, pris,  osv? går og overvejer en FZS600
 > > Finn
 > > XV750
 >
 > Så mangler vi jo blot lige en Ducatista med en 748'er, der går og sukker
 > efter en XV750, hvorefter at ringen er sluttet!    
>
 Der skal man nok lede længe.   
Og: Nope.... min XV750 er ikke til salg. (Konens XV250 bliver snart sat til
 salg istedet, hun ved det bare ikke endnu). (de kvikke vil så nok kunne
 regne ud hvad der skal ske med min XV750...)   
Finn
 XV750
 Vi ses lige pludselig, be carefull out there.
 http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=276
> --
 > Armand.
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Armand (29-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  29-05-03 11:44 |  
  |   
            
Finn Andersen <info@fk-tech.dk> skrev i en
 news:3ed5a316$0$32475$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 >
 > "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
 > news:bb0me7$2sri$6@news.cybercity.dk...
 > >
 > > Så mangler vi jo blot lige en Ducatista med en 748'er, der går og sukker
 > > efter en XV750, hvorefter at ringen er sluttet!    
>
 > Der skal man nok lede længe.   
> Og: Nope.... min XV750 er ikke til salg. (Konens XV250 bliver snart sat
 > til salg istedet, hun ved det bare ikke endnu). (de kvikke vil så nok
 kunne
 > regne ud hvad der skal ske med min XV750...)   
Hvad du ikke ved, er at hun har en skjult agenda, og er i færd med at købe
 sig en 996'er!    
--
 Armand.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Christian Stidsen (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Christian Stidsen | 
  Dato :  28-05-03 08:06 |  
  |   
            
 >
 > Hvor gammel er din Fazer, km, pris,  osv? går og overvejer en FZS600
 >
 
 Min Fazer er 2000-modellen som jeg købte som ny i 2001. Den har siden da
 rendt ca. 13.000 km.
 Jeg ved ikke hvilken pris den står i. Jeg har ikke overvejet at sælge den,
 så jeg har slet ikke tænkt i de baner.
 Men det er helt sikkert en cykel jeg kan anbefale!
 
 M.v.h.
 
 Christian Stidsen
 
 --
 FZS600
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            RacerNiels (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : RacerNiels | 
  Dato :  28-05-03 10:58 |  
  |  
 
            "Christian Stidsen" <christian@spammer.dk> wrote in message
 news:xj_Aa.1863$FD7.1350@news.get2net.dk...
 > Jeg har ikke overvejet at sælge den,
 > så jeg har slet ikke tænkt i de baner.
 Hehe... jeg vil gi dig højst en måned med en V2 mellem benene - så må
 række-4'eren videre i sit liv...    
  Niels
 S FAU
 www.sqzuki.subnet.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Jes Vestervang (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jes Vestervang | 
  Dato :  28-05-03 12:47 |  
  |  
 
            RacerNiels wrote:
 > "Christian Stidsen" <christian@spammer.dk> wrote:
 >> Jeg har ikke overvejet at sælge den,
 >> så jeg har slet ikke tænkt i de baner.
 > 
 > Hehe... jeg vil gi dig højst en måned med en V2 mellem benene - så må
 > række-4'eren videre i sit liv...    
*lol* Hvis man vil have vibrationer og lav litereffekt, så kan man da lige
 så godt købe sig en pladevibrator   
-- 
 mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              RacerNiels (29-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : RacerNiels | 
  Dato :  29-05-03 17:26 |  
  |  
 
            "Jes Vestervang" <a38@arla-ymer.dk> wrote in message
 news:76keq-uu.ln1@vissen.vandhane...
 > *lol* Hvis man vil have vibrationer og lav litereffekt, så kan man da lige
 > så godt købe sig en pladevibrator   
Der er flere generende vibrationer i min fars Fazer end der i min S FAU, så
 jeg bytter gerne litereffekten ud med mere bundtræk!
 Svin   
  Niels
 S FAU
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Jes Vestervang (31-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jes Vestervang | 
  Dato :  31-05-03 11:15 |  
  |   
            
RacerNiels wrote:
 > "Jes Vestervang" <a38@arla-ymer.dk> wrote:
 >> *lol* Hvis man vil have vibrationer og lav litereffekt, så kan man
 >> da lige så godt købe sig en pladevibrator   
>
 > Der er flere generende vibrationer i min fars Fazer end der i min S
 > FAU,
 Næh!
 > så jeg bytter gerne litereffekten ud med mere bundtræk!
 Bundtræk? Nåeh, over 3500 rpm (som vel næsten er 50% rpm) - derunder er den
 jo ved at rasle helt fra hinanden!   
Har herren en rullefeltsudskrift, så vi kan se hvad det der såkaldte
 bundtræk er for noget?
 Hvordan har SV'eren det ellers ved 2k rpm i 6. gear? (eller lad os sige 17½
 % rpm, en pladevibrator tager jo ikke så mange rpm   
> Svin   
Idiot!   
--
 mvh Jes Vestervang
 ICQ#21146256 - DMCN#506
 FZS600 og MTX125R
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Orla Pedersen (31-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Orla Pedersen | 
  Dato :  31-05-03 16:35 |  
  |   
            
Jes Vestervang skrev i meddelelsen ...
 >Bundtræk? Nåeh, over 3500 rpm (som vel næsten er 50% rpm) - derunder er den
 >jo ved at rasle helt fra hinanden!   
>Har herren en rullefeltsudskrift, så vi kan se hvad det der såkaldte
 >bundtræk er for noget?
 >Hvordan har SV'eren det ellers ved 2k rpm i 6. gear? (eller lad os sige 17½
 >% rpm, en pladevibrator tager jo ikke så mange rpm   
<mobbemode>
 Det er da klart at Yamaha må kompensere med "bredt" træk med den klodsede
 gearkasse      Jeg husker tiden med XS, og da gearskift var en straf    
Og den var endda kun lettere "klodset".
 <mobbemode/>
 mvh
 Orla
 >
 >--
 >mvh Jes Vestervang
 >ICQ#21146256 - DMCN#506
 >FZS600 og MTX125R
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Jes Vestervang (01-06-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jes Vestervang | 
  Dato :  01-06-03 21:41 |  
  |  
 
            Orla Pedersen wrote:
 > 
 > Jes Vestervang skrev i meddelelsen ...
 > 
 >>Bundtræk? Nåeh, over 3500 rpm (som vel næsten er 50% rpm) - derunder er
 >>den jo ved at rasle helt fra hinanden!   
>>Har herren en rullefeltsudskrift, så vi kan se hvad det der såkaldte
 >>bundtræk er for noget?
 >>Hvordan har SV'eren det ellers ved 2k rpm i 6. gear? (eller lad os sige
 >>17½ % rpm, en pladevibrator tager jo ikke så mange rpm   
> 
 > <mobbemode>
 > Det er da klart at Yamaha må kompensere med "bredt" træk med den klodsede
 > gearkasse      Jeg husker tiden med XS, og da gearskift var en straf    
> Og den var endda kun lettere "klodset".
 > <mobbemode/>
 Så slemt er gearet nu ikke    De eneste klonk jeg hører, er når jeg sætter
 den i 1. med kold motor.
 -- 
 mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  Jens Jacob Bager Jen~ (05-06-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ | 
  Dato :  05-06-03 10:04 |  
  |  
 
            > > Det er da klart at Yamaha må kompensere med "bredt" træk med den
 klodsede
 > > gearkasse      Jeg husker tiden med XS, og da gearskift var en straf
  
> Så slemt er gearet nu ikke    De eneste klonk jeg hører, er når jeg
 sætter
 > den i 1. med kold motor.
 Hey Jes
 Punkt 1 stk.A. Ingen indrømmelser! Husk alle klagepunkter over ens model
 ikke tæller da det er "Charme" og "Karisma". Man kan dække over at noget er
 noget gammelt lort ved at kalde sliddet "patina". Kæmperidser fra en røvtur
 kaldes "crash damage". Bemærk hvordan det engelske ord giver det hele en
 lidt smartere lyd og lugter lidt af ræs.
 Forresten synes jeg selvfølgelig også RacerNiels er en "Reinhardt-Lover" og
 en wannabee Honda kører   
-- 
 Mojn
 Jens Bager Jensen
 Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
 Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   Armand (05-06-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  05-06-03 12:34 |  
  |   
            
Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en
 news:lIDDa.788$RS5.779@news.get2net.dk...
 > >
 >
 > Punkt 1 stk.A. Ingen indrømmelser! Husk alle klagepunkter over ens model
 > ikke tæller da det er "Charme" og "Karisma". Man kan dække over at noget
 > er noget gammelt lort ved at kalde sliddet "patina".
 Heey!
 Jeg er i færd med at genkonstruere MC-chaufførernes gamle "uskrevne love",
 og selvom ovenstående ikke er at finde i originaludgaven, så har den lige
 fundet vej som §4:
 ___________
 §4 a:
 En motorcykel vil altid fremstå uden fejl og mangler overfor ejeren.
 §4 b, stk 1:
 Udenforståendes indsigelser derom vil altid kunne dækkes ind under
 begreberne "charme" og "karisma"
 §4 b stk. 2:
 Såfremt at sådanne indsigelser vedrører aldersbestemte forhold, gælder
 begrebet "patina"!
 ---------------------
  
--
 Armand.
 (selv med lidt personlig patina)
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   Jes Vestervang (05-06-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jes Vestervang | 
  Dato :  05-06-03 16:28 |  
  |  
 
            Jens Jacob Bager Jensen wrote:
 >> > Det er da klart at Yamaha må kompensere med "bredt" træk med den
 > klodsede
 >> > gearkasse      Jeg husker tiden med XS, og da gearskift var en straf
 >   
> 
 >> Så slemt er gearet nu ikke    De eneste klonk jeg hører, er når jeg
 >> sætter den i 1. med kold motor.
 (hovsa, idag lagde jeg mærke til at den også gør det med varm motor - det
 har jeg åbenbart vænnet mig til... men det har jeg aldrig sagt)
 > 
 > Hey Jes
 Ohøj Bagermester   
 
> Punkt 1 stk.A. Ingen indrømmelser! Husk alle klagepunkter over ens model
 > ikke tæller da det er "Charme" og "Karisma".
 Det har min offeroder masser af   
> Man kan dække over at noget er noget gammelt lort ved at kalde sliddet
 > "patina".
 også det   
> Kæmperidser fra en røvtur kaldes "crash damage".
 Og masser af det også   
> Bemærk hvordan det engelske ord giver det hele en lidt smartere lyd og
 > lugter lidt af ræs.
 Jaja, noget godt skal der jo komme ud af at tilte nogle gange i minuttet   
....de chaufførlove har virkelig gjort indtryk på dig, hva'?   
> Forresten synes jeg selvfølgelig også RacerNiels er en "Reinhardt-Lover"
 > og en wannabee Honda kører   
*lol* Han har sikkert en plakat med C. Reinhardt hængene over sengen!   
-- 
 mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                    Allan Bojesen (05-06-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Allan Bojesen | 
  Dato :  05-06-03 23:40 |  
  |  
 
            Jes Vestervang wrote:
 >>> Så slemt er gearet nu ikke    De eneste klonk jeg hører, er når jeg
 >>> sætter den i 1. med kold motor.
 >
 > (hovsa, idag lagde jeg mærke til at den også gør det med varm motor -
 > det har jeg åbenbart vænnet mig til... men det har jeg aldrig sagt)
 Og du er sikker på det ikke er en Honda du har   
Allan Bojesen
 CBR1K med hang til 1. gears klonk.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   RacerNiels (06-06-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : RacerNiels | 
  Dato :  06-06-03 12:00 |  
  |  
 
            "Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
 news:lIDDa.788$RS5.779@news.get2net.dk...
 > Forresten synes jeg selvfølgelig også RacerNiels er en "Reinhardt-Lover"
 og
 > en wannabee Honda kører   
"#%¤#"%/"¤#!!!!!!    ARGH! Må du få forstoppelse af en falaffel!!!
 SOUK 4EVER!
 }:-] Niels
 S FAU
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           nd (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : nd | 
  Dato :  27-05-03 21:01 |  
  |   
            
"Christian Stidsen" <christian@spammer.dk> skrev i en meddelelse
 news:K%GAa.41$XT3.3@news.get2net.dk...
 > Så lykkedes det langt om længe at få trukket ledningen og derved få liv i
 > nærlyset i højre øje.
 > Ikke at det er nogen voldsom stor operation, men det er jo lige det at
 komme
 > igang...
 >
 > Nu mangler jeg så bare at få det prøvet af efter mørkets frembrud, så jeg
 > kan se nærlyset som håbet er blevet til noget brugbart!
 >
 > Så hvis I møder en sort Fazer600 med fuldkåbe og nærlys i begge lamper
 kunne
 > det meget vel være undertegnede!
 > - sandsynligheden er nok størst i Esbjerg og omegn!
 >
 Hvilken årgang er det? Er det den gamle med radiobillygter eller den nye med
 R1 vannabe lygter? Har du så osse skiftet parabolen, jeg mener de er
 forskellige?
 vh
 nd
 Fazer 2001
 ---
 Outgoing mail is certified Virus Free.
 Checked by AVG anti-virus system ( http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.484 / Virus Database: 282 - Release Date: 27-05-2003
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Christian Stidsen (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Christian Stidsen | 
  Dato :  28-05-03 08:11 |  
  |   
            
> > Så lykkedes det langt om længe at få trukket ledningen og derved få liv
 i
 > > nærlyset i højre øje.
 > > Ikke at det er nogen voldsom stor operation, men det er jo lige det at
 > komme
 > > igang...
 > >
 > > Nu mangler jeg så bare at få det prøvet af efter mørkets frembrud, så
 jeg
 > > kan se nærlyset som håbet er blevet til noget brugbart!
 > >
 > > Så hvis I møder en sort Fazer600 med fuldkåbe og nærlys i begge lamper
 > kunne
 > > det meget vel være undertegnede!
 > > - sandsynligheden er nok størst i Esbjerg og omegn!
 > >
 > Hvilken årgang er det? Er det den gamle med radiobillygter eller den nye
 med
 > R1 vannabe lygter? Har du så osse skiftet parabolen, jeg mener de er
 > forskellige?
 Det er en årgang 2000, så det er de firkantede lygter. Det er ganske rigtigt
 at der er forskel på parabolerne.
 Den venstre projektør, som er det originale nærlys, har en eller anden skærm
 bygget omkring pæren.
 Jeg har ikke skiftet parabolen ud - det vil også gå ud over fjernlyset så.
 Opskriften på det lille indgreb med ledningen fandt jeg på  www.fazer.de, og
 der nævner de ikke noget om at det skulle være nødvendigt med ny parabol.
 Nu må vi jo se... Hvis alle andre begynder at blinke efter mig kan det godt
 være jeg skal til at justere lidt!   
M.v.h.
 Christian Stidsen
 --
 FZS600
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |