Canon BJC-150 blækpatroner
Fra : Zwam

Dato : 27-03-01 21:25

Hey!

Jeg så lige Martin Lykke Jacobsen's post med uorginale blækpatroner. Og så
tænkte jeg jo på om der ikke var nogen gode steder at handle sådan noget!
evt. link!

Jeg har en gammel lorte printer, retter en Canon BJC-150. Men den printer
sku godt nok nå det kun drejer sig om skrift og nogen få tegninger.

Håber der er nogen der kan hjælpe!

David
-------------------------------
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk

Fra : Zwam

Dato : 27-03-01 21:30

Iøvrigt hedder de patroner jeg bruger BC-02

Det har jo nok også lidt betydning!

David
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk