Beskeden ikke sendt denne gang...
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-05-03 15:55

Det sker fra tid til anden at enkelte af mine venner skriver til mig fra
den gratis sms-sender på tdcmobil.dk.
Her kommer afsenderens mobilnummer til at stå som afsender i displayet
på telefonen, og er således også automatisk indsat i modtager-feltet når
man svarer på beskeden.
Jeg har imidlertid været ude for det underlige at når jeg forsøger at
svare på en sådan besked hvor nummeret automatisk er indsat som
modtager, så får jeg beskeden "Beskeden ikke sendt denne gang", og det
bliver den ved med at sige - medmindre jeg sletter nummeret og skriver
nøjagtigt det samme igen, ja så går den fint igennem.
Nogen der har en forklaring? Eller blot andre der er udsat for det
samme? Min telefon er en Nokia 3310 med Telmore-abb.

Egentlig er det jo kun en bagatel, jeg undrer mig bare over hvad det er
der sker...

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-05-03 17:19

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote in message
> [...]
> samme? Min telefon er en Nokia 3310 med Telmore-abb.
>
> Egentlig er det jo kun en bagatel, jeg undrer mig bare over hvad det er

Det er vist en fejl i softwaren i telefonen så vidt jeg husker.. Så en
software opgraderes kunne måske hjælpe på det... tag forbi teleservice,
eller andre nokia servicproviders og få gjort det med det samme