Telmore hjemmeside er nede
Fra : Stephen Møller

Dato : 23-05-03 19:56

Hej Gruppe

Er det bare mig eller er telmore.dk 's hjemmeside nede

Jeg få en apache fejl 404 (siden findes ikke)

Hilsen Stephen

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 23-05-03 20:06

Før første gang nogensinde, kan jeg heller ikke komme ind.
Samme årsag. (> Jeg få en apache fejl 404 (siden findes ikke))

--
Venligst

jan.illum@NOSPAMget2net.dk
(fjern "NOSPAM")

Fra : Aragorn

Dato : 23-05-03 20:12

"Jan Illum Larsen":
> Før første gang nogensinde, kan jeg heller ikke komme >ind.
> Samme årsag. (> Jeg få en apache fejl 404 (siden findes >ikke))

Hos mig virker det nu fint nok!!

--
Sune Nissen (Aragorn)
-

Fra : Christian Poulsen

Dato : 23-05-03 20:19

> Hos mig virker det nu fint nok!!

Her er den også død. Men det er der nu også meget andet der er i aften.

Jeg har CyberCity. Tror jeg hopper over og ser fjernsyn i stedet. TV2 :)

Fra : Fischer

Dato : 23-05-03 20:19

> Hos mig virker det nu fint nok!!

Også her.

*Fischer

Fra : Jimmy

Dato : 23-05-03 20:20

"Stephen Møller" <steph@get2net.dk> wrote in message
> Hej Gruppe
>
> Er det bare mig eller er telmore.dk 's hjemmeside nede

Hver anden dag er der en tråd om det og der er da intet folk herinde kan
gøre ved det.

Hvorfor er det egentligt så sygt interessant at skrive at deres side er
nede?

Det er ikke et surt opstød - jeg er rent faktisk interesseret i at vide,
hvad folk håber på at kunne få ud af at skrive at en hjemmeside på nettet er
nede, fremfor at ringe til deres support, som typisk har åbent i det tidsrum
folk skriver herinde.

Mvh
Jimmy

Fra : Lars Christensen

Dato : 23-05-03 20:30

On Fri, 23 May 2003 20:55:32 +0200, "Stephen Møller"
<steph@get2net.dk> wrote:

>Er det bare mig eller er telmore.dk 's hjemmeside nede
>Jeg få en apache fejl 404 (siden findes ikke)

Det virker fint her kl. 21.30

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved if they had known to 'Duck and Cover'

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 23-05-03 21:09

Siden har her til aften været nede, desværre grundet en menneskelig fejl.
Derudover har vi nogle dage, haft nogle drifts problemer med nogle Ingrian
bokse, der har til opgave at fordele trafikken på flere servere. Boksene er
taget ud af drift, og leverandøren arbejder intenst og engageret på at løse
problemerne.

Indtil da, kører vi med 1 web server (2 x 3Gh Xeon, 4Gb RAM, RAID m.m.)

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Jochke

Dato : 24-05-03 18:48

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message
> Siden har her til aften været nede, desværre grundet en menneskelig fejl.

Det kan man jo ikke gardere sig imod. :)

> Indtil da, kører vi med 1 web server (2 x 3Gh Xeon, 4Gb RAM, RAID m.m.)

Hvorfor har jeg dog ikke sådan en... :D

Lige et forslag. Er det ikke muligt I kan lave en webside med driftstatus,
så man kan følge med? Der er flere selskaber der allerede bruger denne
funktion. (fx. CBB)
Jeg ved godt det nok ikke lige virker hvis, f.eks. dns serveren går ned,
eller hovedkydsfeltet springer i luften, men man kan så følge med når det er
oppe at køre igen.

/Jochke