| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Sørgelige rester... Fra : Jon Larsen | 
  Dato :  26-05-03 08:23 |  
  |   
            Så fik jeg hentet resterne af min kværn hjem, dvs min far gjorde.
 De ringede så til mig og fortalte at de 2 motorere var adskilt nok til at
 kunne ligge i 4 papkasser, så jeg håber at topstykke og cylinder ligger i en
 kasse og resten af motoren samlet i den anden, og at delene er sorteret så
 de passer sammen..
 
 Er det virkelig nødvendigt at skille en motor så meget ad at de skal ligge i
 4 papkasser for at se på topstykke og cylinder ???
 
 
 --
 MVH.
 Jon Larsen
 Stud.Procesteknolog.
 GSX 250 R Supersport
 "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
 "Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Morten Juel (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten Juel | 
  Dato :  26-05-03 15:08 |  
  |  
 
            > Så fik jeg hentet resterne af min kværn hjem, dvs min far gjorde.
 > De ringede så til mig og fortalte at de 2 motorere var adskilt nok til at
 > kunne ligge i 4 papkasser, så jeg håber at topstykke og cylinder ligger i
 en
 > kasse og resten af motoren samlet i den anden, og at delene er sorteret så
 > de passer sammen..
 WHAT ?!?! har de bare skildt motorene ad uden din tilladelse ?
 Og hvorfor har de ikke lavet deres arbejde færdigt ?
 > Er det virkelig nødvendigt at skille en motor så meget ad at de skal ligge
 i
 > 4 papkasser for at se på topstykke og cylinder ???
 Nu har jeg ikke skruet på en baby gixxer, men alle dem jeg har skruet på er
 det et klart NEJ !
 Hvad helvede har den mekker haft gang i, og hvem er han, der skal jeg aldrig
 ha min cykel hen...
 > MVH.
 > Jon Larsen
 > Stud.Procesteknolog.
 > GSX 250 R Supersport
 Hehe der er vil ikke så meget supersport i den lige pt ;o/
 --
 Mvh
 Morten ---  http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ:   http://DR350.dk
Yamaha XJ600
 Golf II GTI 1.8Ti 8v ---  http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Mikkel Christensen (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mikkel Christensen | 
  Dato :  26-05-03 15:25 |  
  |   
            "Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> writes:
 
 > > De ringede så til mig og fortalte at de 2 motorere var adskilt nok til 
 > > at kunne ligge i 4 papkasser, 
 > 
 > > Er det virkelig nødvendigt at skille en motor så meget ad at de skal 
 > > ligge i 4 papkasser for at se på topstykke og cylinder ???
 > 
 > Nu har jeg ikke skruet på en baby gixxer, men alle dem jeg har skruet på 
 > er det et klart NEJ !
 
 Det kommer da an på hvor store kasserne er... Hvad nu hvis de to af 
 kasserne er jordbærbakker med alle boltene i?
 
 Jeg har på den anden side set en næsten hel Yamaha DT ligge i en enkelt 
 papkasse.
 
 -- 
 Mikkel
 motortosse.dk         |      de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n.  Three wolves
                       |      and a sheep voting on what's for dinner.
                       |      <Author unknown - at least to me>
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Morten Juel (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten Juel | 
  Dato :  26-05-03 15:29 |  
  |  
 
            > Det kommer da an på hvor store kasserne er... Hvad nu hvis de to af
 > kasserne er jordbærbakker med alle boltene i?
 Nej det er en æske !    en kasse er størrere   
--
 Mvh
 Morten ---  http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ:   http://DR350.dk
Yamaha XJ600
 Golf II GTI 1.8Ti 8v ---  http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Jon Larsen (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jon Larsen | 
  Dato :  26-05-03 15:53 |  
  |   
            
 >
 > WHAT ?!?! har de bare skildt motorene ad uden din tilladelse ?
 > Og hvorfor har de ikke lavet deres arbejde færdigt ?
 >
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
 Jeg bad ham kigge på hvad der var galt med den motor der sad i stellet,
 efter han havde kigget på den gamle reservedelsmotor..
 
 Da jeg så fik at vide hvad er var galt, bad jeg ham om ikke at lave mere..
 dvs, at han altså ikke har samlet motorene igen. Det er egentlig fint nok,
 hvis han altså ikke har splittet dem helt ad... Jeg har ikke selv kigget i
 papkasserne endnu.. Det var mine forældre der ringede og fortalte at de fik
 motorene i 4 papkasser, og det synes jeg lyder rimeligt voldsomt..
 Der står i en af mine tidligere tråde hvem det var der kiggede på dyret !!
 
 
 --
 MVH.
 Jon Larsen
 Stud.Procesteknolog.
 GSX 250 R Supersport
 "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
 "Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Morten Juel (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten Juel | 
  Dato :  26-05-03 16:02 |  
  |  
 
            > Jeg bad ham kigge på hvad der var galt med den motor der sad i stellet,
 > efter han havde kigget på den gamle reservedelsmotor..
 >
 > Da jeg så fik at vide hvad er var galt, bad jeg ham om ikke at lave mere..
 > dvs, at han altså ikke har samlet motorene igen. Det er egentlig fint nok,
 > hvis han altså ikke har splittet dem helt ad...
 Arhh ok, hvad var der så galt ?
 --
 Mvh
 Morten ---  http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ:   http://DR350.dk
Yamaha XJ600
 Golf II GTI 1.8Ti 8v ---  http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Jon Larsen (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jon Larsen | 
  Dato :  26-05-03 16:10 |  
  |   
            
>
 > Arhh ok, hvad var der så galt ?
 >
 > --
 > Mvh
 > Morten ---  http://StarChild.dk
> Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ:   http://DR350.dk
xxxxxxxxxxxxxxx
 Du skal bare læse min tråd som hedder " sørgeligt nyt fra værkstedet " !!
  
--
 MVH.
 Jon Larsen
 Stud.Procesteknolog.
 GSX 250 R Supersport
 "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
 "Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Morten Juel (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Morten Juel | 
  Dato :  26-05-03 17:34 |  
  |  
 
            > Du skal bare læse min tråd som hedder " sørgeligt nyt fra værkstedet " !!
 >   
hehe ups.. men rust bare såen ?! jeg har sq haft cylindre ligegnde i skure i
 årevis så længe der er et olielag så ruster de sq ikke, så skal der vand
 derned !! jeg synes det lyder mærkeligt, skriv lige når du har set dine dele
 !
 Ventiler er nemme at få tætte, køb et slibesæt det koster ved 100,- og så er
 der bare at gå igang, det tager laaaaaang tid, men tolmod betaler sig   
det var det jeg fandt ud af mht min GPZ, Claus som købte den siger den bare
 spiller   
--
 Mvh
 Morten ---  http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ:   http://DR350.dk
Yamaha XJ600
 Golf II GTI 1.8Ti 8v ---  http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Jon Larsen (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jon Larsen | 
  Dato :  26-05-03 18:28 |  
  |   
            
"> hehe ups.. men rust bare såen ?! jeg har sq haft cylindre ligegnde i
 skure i
 > årevis så længe der er et olielag så ruster de sq ikke, så skal der vand
 > derned !! jeg synes det lyder mærkeligt, skriv lige når du har set dine
 dele
 > !
 Jamen det vil jeg da så gøre   
> Ventiler er nemme at få tætte, køb et slibesæt det koster ved 100,- og så
 er
 > der bare at gå igang, det tager laaaaaang tid, men tolmod betaler sig   
> det var det jeg fandt ud af mht min GPZ, Claus som købte den siger den
 bare
 > spiller   
>
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 Jo jo.. men nu ved jewg tilfældigvis at topstykket fra den gamle motor er
 næsten tip top, og alle ventiler er målt efter og står som de skal.. det
 bliver det som jeg bruger     Så kan jeg jo lege lidt med det andet
 topstykke... Cylinderblokken fra den gamle motor akn jeg ikke bruge, da en
 løs krydspind har munket cylle nr 2.
 --
 MVH.
 Jon Larsen
 Stud.Procesteknolog.
 GSX 250 R Supersport
 "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
 "Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Jon Larsen (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jon Larsen | 
  Dato :  26-05-03 21:13 |  
  |   
            Nu har jeg snakket med min far igen, og fået lidt mere at vide..
 
 Den rust mekanikeren snakkede om, er slet ikke så slem endda.. der er
 faktisk kun tale om et par få sorte pletter i cylinderne..
 Imorgen bliver cylinderne sendt til et cylinderværksted her i Odense for at
 blive honet
 Det tager de 300 ,- + moms for...
 
 Stempelringene så ikke ud til at være utætte men bliver skiftet pga
 honingen.
 Et sæt koster vist ca. 350,- + moms pr stempel så det er til at overleve..
 
 Så skal der olieringe, ny toppakning og lidt arbejde til.. så er jeg
 forhåbentlig kørende igen..
 
 Det gamle topstykke er blevet testet for utætheder med sprit.. det holder
 tæt.. og for god ordens skyld tjekkes
 ventil-indstillingerne igen, for at sikre at de står ordenligt inden det
 samles helt.
 
 Mekanikeren har ladet resterne af den "nye" motor sidde i stellet så det kun
 er cylinder og topstykke samt alt det andet der høre til der, der skal
 sættes på igen..
 
 Den gamle motor kan måske laves, hvis den ene cylinder bliver boret op, og
 hvis jeg kan finde et stempel i over-størrelse
 Eller skal de alle 4 skiftes... ???
 Ventiler og ventilsæder skal så lige ordnes så de igen lukke tæt, så har jeg
 2 fungerende motorer.
 
 
 BTW.. hvordan ser det ud med et evt. skift med en 400 Impulse-motor.. mås
 man det ?? elelr skal den synes og omregistreres igen ???
 
 
 
 --
 MVH.
 Jon Larsen
 Stud.Procesteknolog.
 GSX 250 R Supersport ( snart i live )
 "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
 "Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Armand (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  26-05-03 22:47 |  
  |   
            
Jon Larsen <jon_soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en
 news:3ed2756b$0$5178$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >
 > Den gamle motor kan måske laves, hvis den ene cylinder bliver boret op, og
 > hvis jeg kan finde et stempel i over-størrelse
 > Eller skal de alle 4 skiftes... ???
 JA!!
 Ikke at gøre dét, er ren RD-style :-|
 > BTW.. hvordan ser det ud med et evt. skift med en 400 Impulse-motor.. mås
 > man det ??
 Impulse'n er højere ydende end BabyGix's 45Hk+20%, så dét er T&S ikke med på
  
--
 Armand.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  Hans Joergensen (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hans Joergensen | 
  Dato :  27-05-03 09:34 |  
  |  
 
            Armand wrote:
 > JA!!
 > Ikke at gøre dét, er ren RD-style :-|
 Årh hold op .. det er da en god måde at spare penge på :)
 Tror du reelt der vil ske noget ved at køre med et stempel i den ene
 cylinder der er 0,25mm større end de andre? det tror jeg ikke.
 // Hans, med totalt RD-stil, dér ...
 -- 
 http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Armand (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  27-05-03 16:41 |  
  |   
            
 Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en
 news:slrnbd68nq.ef6.haj@enterprise-server.dk...
 > Armand wrote:
 > > JA!!
 > > Ikke at gøre dét, er ren RD-style :-|
 >
 > Årh hold op .. det er da en god måde at spare penge på :)
 >
 > Tror du reelt der vil ske noget ved at køre med et stempel i den ene
 > cylinder der er 0,25mm større end de andre? det tror jeg ikke.
 
 Jup!
 Vibrationer!!!  => knækkede beslag og revnede kåbedele  :-|
 
 --
 Armand.
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    Hans Joergensen (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hans Joergensen | 
  Dato :  28-05-03 08:39 |  
  |  
 
            Armand wrote:
 >> Tror du reelt der vil ske noget ved at køre med et stempel i den ene
 >> cylinder der er 0,25mm større end de andre? det tror jeg ikke.
 > Jup!
 > Vibrationer!!!  => knækkede beslag og revnede kåbedele  :-|
 Fat i en fil, og en dremel, og så lige få tilpasset vægten på det
 nye stempel til de gamle ... så burde den vel være klaret ? ;)
 // Hans
 -- 
 http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
 UNIX Admin søger arbejde,  http://nathue.dk/?page=cv
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Rune Larsen (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rune Larsen | 
  Dato :  27-05-03 10:57 |  
  |   
            Armand wrote:
 
 > JA!!
 > Ikke at gøre dét, er ren RD-style :-|
 
 Hvorfor? Balance?
 
 /Rune
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Armand (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  27-05-03 21:55 |  
  |   
            
 Rune Larsen <rune.larsen@tiscali.dk> skrev i en
 news:DCGAa.18381$YZ6.666943@news010.worldonline.dk...
 > Armand wrote:
 >
 > > JA!!
 > > Ikke at gøre dét, er ren RD-style :-|
 >
 > Hvorfor? Balance?
 
 Jup!
 
 --
 Armand
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                    Steen Gruby (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Steen Gruby | 
  Dato :  27-05-03 23:25 |  
  |  
 
            On Tue, 27 May 2003 22:54:57 +0200, "Armand"
 <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:
 Hej Armand.
 >>
 >> Hvorfor? Balance?
 >
 >Jup!
 Ikke for at opfordre til klamp, men man kan godt slippe fra "et
 stempel" metoden.
 Men det kræver at man sliber lidt (indvendigt) materiale af det nye
 stempel og afvejer det sammen med de gamle.
 Men det er og bliver klamp.
 Steen Gruby
 Suzuki XN85 Turbo
 Ducati Paso 750
 NSU Super FOX 1958
 www.gruby.dk
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                     Jens Blaabjerg \(rep~ (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jens Blaabjerg \(rep~ | 
  Dato :  28-05-03 09:13 |  
  |  
 
            Steen Gruby wrote:
 >>> Hvorfor? Balance?
 >>
 >> Jup!
 >
 > Ikke for at opfordre til klamp, men man kan godt slippe fra "et
 > stempel" metoden.
 > Men det kræver at man sliber lidt (indvendigt) materiale af det nye
 > stempel og afvejer det sammen med de gamle.
 > Men det er og bliver klamp.
 Hmm, det er da noget man gør under alle omstændigheder. Hvis man køber
 ordentlige stempler så er det gjort på forhånd. Alle overstørrelser fra
 Viseco vejer det samme, i hvert fald til en RD. Det kan dog skyldes at de
 ved hvor seriøse vi RD folk er...  
Jens
 RD
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                      Hekto (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hekto | 
  Dato :  28-05-03 17:53 |  
  |  
 
            In article <Ib_Aa.1803$aa7.1704@news.get2net.dk>, "Jens Blaabjerg 
 \(replace xxx with newsgroup to reply\)" <xxx@blaabjerg.net> says...
 > Viseco vejer det samme, i hvert fald til en RD. Det kan dog skyldes at de
 > ved hvor seriøse vi RD folk er...  
> 
 > 
 *ROFL*
 - æd den Armand!!!! ;0)
 -- 
 /Hekto
 Suzuki LS650 + GS450E
 Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
 Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
 www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
 http://dfm.nathue.dk/Hekto
.... What about  www.mc-portalen.com ?
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Jon Larsen (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jon Larsen | 
  Dato :  28-05-03 16:58 |  
  |   
            Lige for at lægge låg på sagen.
 
 Det er sidste gang den mekaniker får lov at røre min mc..
 
 Da mine forældre skulle hente motorcykler, blev de ikke behandlet særligt
 pænt.
 
 Da de var ved at bære delene ud på traileren stillede han sig op og sagde "
 Jeg skal jo også lige have mine penge "
 Det er edername for meget at sige sådan.. som om enhver vil snyde ham...
 Desuden har han skilt mere ad end nødvendigt.. så reelt tror jeg ikke manden
 har en dyt forstand på motorcykler... måske kun de gamle engelske han render
 og piller i... SUK!!!!
 
 
 --
 MVH.
 Jon Larsen
 Stud.Procesteknolog.
 GSX 250 R Supersport
 "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
 "Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "
 
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  John Jensen (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : John Jensen | 
  Dato :  28-05-03 18:10 |  
  |   
            
 "Jon Larsen" <jon_soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
 news:3ed4dce3$0$76075$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Lige for at lægge låg på sagen.
 >
 > Det er sidste gang den mekaniker får lov at røre min mc..
 >
 > Da mine forældre skulle hente motorcykler, blev de ikke behandlet særligt
 > pænt.
 >
 > Da de var ved at bære delene ud på traileren stillede han sig op og sagde
 "
 > Jeg skal jo også lige have mine penge "
 > Det er edername for meget at sige sådan.. som om enhver vil snyde ham...
 > Desuden har han skilt mere ad end nødvendigt.. så reelt tror jeg ikke
 manden
 > har en dyt forstand på motorcykler... måske kun de gamle engelske han
 render
 > og piller i... SUK!!!!
 >
 >
 > --
 > MVH.
 > Jon Larsen
 > Stud.Procesteknolog.
 > GSX 250 R Supersport
 > "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
 > "Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "
 >
 > Ja ja Jon, - her som i alle andre horror historier, så har vi jo kun
 "sagen" fra din side.!
 
 Vi andre ved jo ikke hvad & hvordan i har snakket sammen, og aftalt, og
 hvorvidt han har
 skilt mere ad end nødvendigt er sku' osse svært for os at vurdere, men for
 mig lyder det nu ikke
 så alarmerende hvis staklen har skullet skille 2 motorer ad for at finde ud
 af hvad / om det kunne
 sættes sammen til 1 brugbar, så lyder de "4 papkasser" ikke helt hen i
 vejret...
 
 Just my 4p.
 
 John
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Jon Larsen (29-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Jon Larsen | 
  Dato :  29-05-03 10:49 |  
  |   
            
 > >
 > > Ja ja Jon, - her som i alle andre horror historier, så har vi jo kun
 > "sagen" fra din side.!
 >
 > Vi andre ved jo ikke hvad & hvordan i har snakket sammen, og aftalt, og
 > hvorvidt han har
 > skilt mere ad end nødvendigt er sku' osse svært for os at vurdere, men for
 > mig lyder det nu ikke
 > så alarmerende hvis staklen har skullet skille 2 motorer ad for at finde
 ud
 > af hvad / om det kunne
 > sættes sammen til 1 brugbar, så lyder de "4 papkasser" ikke helt hen i
 > vejret...
 >
 > Just my 4p.
 >
 > John
 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
 Jeg er skam helt enig med dig, men jeg kan jo af gode grunde kun fortælle
 hvordan jeg har oplevet forløbet, og så må det være op til folke selv hva de
 mener...
 
 
 --
 MVH.
 Jon Larsen
 Stud.Procesteknolog.
 GSX 250 R Supersport
 "Før var jeg forvirret, det er jeg også nu, bare på et højere plan."
 "Fjern "SPAMSUCKS" fra min e-mail-addresse for svar "
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Mads Stetter (29-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Mads Stetter | 
  Dato :  29-05-03 10:52 |  
  |  
 
            Jon Larsen wrote:
 > Lige for at lægge låg på sagen.
 >
 > Det er sidste gang den mekaniker får lov at røre min mc..
 >
 > Da mine forældre skulle hente motorcykler, blev de ikke behandlet
 > særligt pænt.
 >
 > Da de var ved at bære delene ud på traileren stillede han sig op og
 > sagde " Jeg skal jo også lige have mine penge "
 > Det er edername for meget at sige sådan.. som om enhver vil snyde
 > ham... Desuden har han skilt mere ad end nødvendigt.. så reelt tror
 > jeg ikke manden har en dyt forstand på motorcykler... måske kun de
 > gamle engelske han render og piller i... SUK!!!!
 Hejsa Jon.... Tag lige og smut forbi  www.dmcn.dk og smid en anmeldese!
 MVH Mads Stetter
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Hans Joergensen (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hans Joergensen | 
  Dato :  27-05-03 09:31 |  
  |  
 
            Morten Juel wrote:
 > Ventiler er nemme at få tætte, køb et slibesæt det koster ved 100,- og så er
 > der bare at gå igang, det tager laaaaaang tid, men tolmod betaler sig   
> det var det jeg fandt ud af mht min GPZ, Claus som købte den siger den bare
 > spiller   
Det er vel tvivlsomt om de her 'sugekopper' man vel stadig bruger i
 sådan nogle sæt er små nok til de dér knappenåle der sidder i et
 baby-giixer topstykke?   
// Hans
 -- 
 http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |