| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | GSF600 vs. XJ600Diversion Fra : Jacob Lind | 
  Dato :  25-05-03 16:14 |  
  |   
            Hej!
 
 Jeg står for at skulle have mig en ny mc. Valget står mellem en GSF600
 (1998) og en XJ600 Diversion (1998).
 MC'en skal bruges til/fra arbejde (30km/dag), "hobby"-kørsel samt lidt
 touring med 2 personer og bagage.
 
 Hvilken MC er efter Jeres mening at foretrække?
 
 Og hvad skal man være opmærksom på, hvis man påtænker at købe en af
 ovennævnte?
 
 Jeg håber at høre fra folk, som har erfaringer med ovenstående.
 
 Mvh
 Jacob
 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Brian W. (25-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Brian W. | 
  Dato :  25-05-03 17:32 |  
  |  
 
            Jacob Lind wrote:
 > Hej!
 >
 > Jeg står for at skulle have mig en ny mc. Valget står mellem en GSF600
 > (1998) og en XJ600 Diversion (1998).
 > MC'en skal bruges til/fra arbejde (30km/dag), "hobby"-kørsel samt lidt
 > touring med 2 personer og bagage.
 >
 > Hvilken MC er efter Jeres mening at foretrække?
 >
 > Og hvad skal man være opmærksom på, hvis man påtænker at købe en af
 > ovennævnte?
 >
 > Jeg håber at høre fra folk, som har erfaringer med ovenstående.
 >
 > Mvh
 > Jacob
 Hej Jacob.      
Begge cykler er fine og gode til pendling frem og tilbage til arbejde, og
 hobby kørsel, men ligefrem touring med 2 mand 0g bagage, vil jeg ikke
 anbefale dem til. Dertil er motor nok en kende for lille. Jeg har et par
 kammerater der har en gsxf 600 og motor kommer da godt lidt på arbejde hvis
 den skal laste 2 mand og bagage. Der skal nok være nogen der mener at det
 sagtens kan lade sig gøre og det kan det da oxo, men min personlige mening
 er at du skal nok ikke satse på det store touring med fuld oppakning og 2
 mand, på de 2 du har valgt .
 --
 Med Venlig Hilsen
 Brian Laursen
 http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Rune \(Bandit600R\) (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rune \(Bandit600R\) | 
  Dato :  27-05-03 14:44 |  
  |  
 
             men ligefrem touring med 2 mand 0g bagage,
 > vil jeg ikke anbefale dem til. Dertil er motor nok en kende for
 > lille. Jeg har et par kammerater der har en gsxf 600 og motor kommer
 > da godt lidt på arbejde hvis den skal laste 2 mand og bagage. Der
 > skal nok være nogen der mener at det sagtens kan lade sig gøre og det
 > kan det da oxo, men min personlige mening er at du skal nok ikke
 > satse på det store touring med fuld oppakning og 2 mand, på de 2 du
 > har valgt .
 Det er ikke noget problem jeg har kørt til Trondheim i Norge og tilbage med
 kærresten bag på, og givirack med 3 tætpakkede tasker, det gik fint   
-- 
 Venlig hilsen Rune
 http://bandit600.netfirms.com
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=7
---
 Outgoing mail is certified Virus Free.
 Checked by AVG anti-virus system ( http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.483 / Virus Database: 279 - Release Date: 19-05-2003
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Ukendt (25-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  25-05-03 18:06 |  
  |  
 
            > Jeg står for at skulle have mig en ny mc. Valget står mellem en GSF600
 > (1998) og en XJ600 Diversion (1998).
 > MC'en skal bruges til/fra arbejde (30km/dag), "hobby"-kørsel samt lidt
 > touring med 2 personer og bagage.
 Touringkørsel? På en 600 ccm'er?? Det kan man ikke... Umuligt...
 Du skal op og have mindst en 1100 ccm'er... Alt derunder er ubrugeligt til
 touring...
 Mvh
 Allan Rasmussen
 Jawa 350
 Honda CB 1100
   ha!
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Tony Lorentzen (25-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tony Lorentzen | 
  Dato :  25-05-03 18:39 |  
  |   
            Allan wrote:
 
 > Touringkørsel? På en 600 ccm'er?? Det kan man ikke... Umuligt...
 
 Vrøvl. Selfølgelig kan man det - men det er selvfølgeligt rart med en større
 maskine og bedre plads til baggage og bedre komfort for passageren.
 
 Jeg har kørt i et stræk til Paris på min XJ 600 og det gik fint - omend vi
 var noget "medtagede" efter 15 timers kørsel.
 
 --
 Tony
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-05-03 08:32 |  
  |  
 
            > > Touringkørsel? På en 600 ccm'er?? Det kan man ikke... Umuligt...
 >
 > Vrøvl. Selfølgelig kan man det - men det er selvfølgeligt rart med en
 større
 > maskine og bedre plads til baggage og bedre komfort for passageren.
 >
 > Jeg har kørt i et stræk til Paris på min XJ 600 og det gik fint - omend vi
 > var noget "medtagede" efter 15 timers kørsel.
 Det er da klart. På en XJ600... Den er jo på ingen måde bygget til touring.
 En sådan cykel jo egentligt tænkt som "køre ned til bageren efter brød,
 søndag morgen"-cykel.
 Mvh
 Allan Rasmussen
   Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarhhhh HA HA HA HA HA....
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Tony Lorentzen (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tony Lorentzen | 
  Dato :  27-05-03 14:37 |  
  |  
 
            Allan wrote:
 > Det er da klart. På en XJ600... Den er jo på ingen måde bygget til
 > touring. En sådan cykel jo egentligt tænkt som "køre ned til bageren
 > efter brød, søndag morgen"-cykel.
 Kommer du ikke på malerklemmen næste søndag? Så får du tæsk   
Hilsner,
 Tony
 (der lagde mærke til smileyen i bunden - men først anden gang)
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Ukendt (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-05-03 16:59 |  
  |  
 
            > > Det er da klart. På en XJ600... Den er jo på ingen måde bygget til
 > > touring. En sådan cykel jo egentligt tænkt som "køre ned til bageren
 > > efter brød, søndag morgen"-cykel.
 >
 > Kommer du ikke på malerklemmen næste søndag? Så får du tæsk   
Nope - Jeg skal ikke over til de voldlige sjællændere...   
Allan Rasmussen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Tony Lorentzen (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tony Lorentzen | 
  Dato :  27-05-03 17:35 |  
  |  
 
            Allan wrote:
 > Nope - Jeg skal ikke over til de voldlige sjællændere...   
Haha!   
Tony
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Armand (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  27-05-03 21:44 |  
  |   
            
Allan <NotAvailble> skrev i en
 news:3ed38afd$0$76068$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > > > Det er da klart. På en XJ600... Den er jo på ingen måde bygget til
 > > > touring. En sådan cykel jo egentligt tænkt som "køre ned til bageren
 > > > efter brød, søndag morgen"-cykel.
 > >
 > > Kommer du ikke på malerklemmen næste søndag? Så får du tæsk   
>
 > Nope - Jeg skal ikke over til de voldlige sjællændere...   
Bange for vold?
 Så hold dig fra Fredericia: Volden breder sig roligt men sikkert omkring
 byen   
--
 Armand.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           MKS - 74 (25-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  25-05-03 18:46 |  
  |  
 
            On Sun, 25 May 2003 19:05:36 +0200, "Allan" <NotAvailble> wrote:
 >Touringkørsel? På en 600 ccm'er?? Det kan man ikke... Umuligt...
 >Du skal op og have mindst en 1100 ccm'er... Alt derunder er ubrugeligt til
 >touring...
 Det vil altså sige at du enten ikke skal ud at toure eller ha' boret
 den op ?? For den er da vist kun 1062 ccm - din "nye" kampvogn -  ik'
  ).
 -- 
 -Michael
 Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
 http://62.79.120.117/
(opdateret med nye dele:24-05-2003)
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-05-03 08:30 |  
  |  
 
            > Det vil altså sige at du enten ikke skal ud at toure eller ha' boret
 > den op ?? For den er da vist kun 1062 ccm - din "nye" kampvogn -  ik'
 >   ).
 > Michael
 > Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
 Hey! Alt under 110 hk og 200 kg - er ikke værd at toure på... Du kan umuligt
 få en ordentlig oplevelse ud af det...
 KAMPVOGN!? Vi snakker mandfolke-maskine her... Ikke RS250-børnecykel - med
 kosteskaft så far kan hjælpe med at holde balancen...
   hø hø
 Mvh
 Allan
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             MKS - 74 (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : MKS - 74 | 
  Dato :  27-05-03 17:06 |  
  |  
 
            On Tue, 27 May 2003 09:30:18 +0200, "Allan" <NotAvailble> wrote:
 >KAMPVOGN!?
 Ok - første association var nu også mere .......pølsevogn   
-- 
 -Michael
 Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
 http://62.79.120.117/
(opdateret med nye dele:24-05-2003)
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Ukendt (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-05-03 21:49 |  
  |  
 
            > >KAMPVOGN!?
 >
 > Ok - første association var nu også mere .......pølsevogn   
SÅ! Nu er det ikke sjovt mere...
 Allan    - bøv!
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Moller (25-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Moller | 
  Dato :  25-05-03 20:18 |  
  |   
            
"Allan" <NotAvailble> skrev i en meddelelse
 news:3ed0f7ae$0$5169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > > Jeg står for at skulle have mig en ny mc. Valget står mellem en GSF600
 > > (1998) og en XJ600 Diversion (1998).
 > > MC'en skal bruges til/fra arbejde (30km/dag), "hobby"-kørsel samt lidt
 > > touring med 2 personer og bagage.
 >
 > Touringkørsel? På en 600 ccm'er?? Det kan man ikke... Umuligt...
 > Du skal op og have mindst en 1100 ccm'er... Alt derunder er ubrugeligt til
 > touring...
     Vrøvl...der er folk der tager på turing med både MZ'ere og Jawa'er med
 fuld oppakning og bagpasager, er enda ved at hjælpe en med at få sin MZ med
 sidenvogne klar til den store ferie med hans kærste, og han har da været i
 en del andre lande med den uden problemer...
     VH
     Lars Molnit
     MZ ETZ 251 CDi,,
     Suzuki GSF 1200 S , hvis vi er på den, så vil jeg da så sige at alt
 under 1157cc, kan man ikke bruge til touring :)
 >
 > Mvh
 > Allan Rasmussen
 > Jawa 350
 > Honda CB 1100
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >    ha!
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-05-03 08:50 |  
  |  
 
            > > Touringkørsel? På en 600 ccm'er?? Det kan man ikke... Umuligt...
 > > Du skal op og have mindst en 1100 ccm'er... Alt derunder er ubrugeligt
 til
 > > touring...
 >
 >     Vrøvl...der er folk der tager på turing med både MZ'ere og Jawa'er med
 > fuld oppakning og bagpasager, er enda ved at hjælpe en med at få sin MZ
 med
 > sidenvogne klar til den store ferie med hans kærste, og han har da været i
 > en del andre lande med den uden problemer...
 Det er umuligt... På en Jawa/MZ? Fuld oppakning og passager? Seriøst?
 Mvh
 Allan Rasmussen
 P.S.  http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=177&pid=1371
 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             Moller (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Moller | 
  Dato :  27-05-03 12:22 |  
  |  
 
            > >     Vrøvl...der er folk der tager på turing med både MZ'ere og Jawa'er
 med
 > > fuld oppakning og bagpasager, er enda ved at hjælpe en med at få sin MZ
 > med
 > > sidenvogne klar til den store ferie med hans kærste, og han har da været
 i
 > > en del andre lande med den uden problemer...
 >
 > Det er umuligt... På en Jawa/MZ? Fuld oppakning og passager? Seriøst?
     helt seriøst .... ja, og enda med sidevogn på, så den er endnu
 langsommere :)
     Ellers er der artikler på nettet om tværs af rusland, ... norske fjelde,
 og lignende ture på MZ'ere :) samt jawa og lignenden.
     Du skal her huske at der er mange som går mere op i at nyde naturen
 langsomt, og friheden til at bevæge sig rundt som man har lyst... uden den
 store lyst til små snoet sving med 120+ ... som en del af os andre er mere
 tilhænger af :)  ellers ville der jo ikke være nogen der gad at købe
 choppere osv. :) hæhæ... nå jeg skal være flink der, men som sagt lige som
 alle mennesker er forskellige, såsom heller bil frem for MC og modsat, så er
 der MC folk de heller vil køre en gammel veteran som ikke kommer en dag over
 100, eller en crom maskine til at score ikke MC kyndig fisse på cafe'en,
 eller hva folk nu mest interesere sig for :)
     VH
     Lars Molnit
     MZ ETZ 251 CDi
     Suzuki GSF 1200 S
 >
 > Mvh
 > Allan Rasmussen
 >
 > P.S.  http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=177&pid=1371
>
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >
 >   
>
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
              Ukendt (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-05-03 14:28 |  
  |  
 
            > > Det er umuligt... På en Jawa/MZ? Fuld oppakning og passager? Seriøst?
 >
 >     helt seriøst .... ja, og enda med sidevogn på, så den er endnu
 langsommere :)
 >
 >     Ellers er der artikler på nettet om tværs af rusland, ... norske
 fjelde, og lignende ture på MZ'ere :) samt jawa og lignenden.
 >
 >     Du skal her huske at der er mange som går mere op i at nyde naturen
 > langsomt, og friheden til at bevæge sig rundt ...snip...
 Lars, se her:  http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=177&pid=1371
Mvh
 Allan Rasmussen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               Moller (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Moller | 
  Dato :  27-05-03 15:46 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
                Ukendt (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-05-03 21:52 |  
  |  
 
            > > Lars, se her:
 >  http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=177&pid=1371
>
 >     aaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggggggg, allan, jeg er ikke så kvik :)
 Ha! - Jeg har trillet 70.000 km på Jawa'en - heraf ca. 50% touring-km. med
 en march-hastighed omkring de 90 km/t. Så det foregik primært på landeveje i
 Danmark, Tyskland og Tjekkiet. Det har ofte foregået med passager og bagage,
 så samlet vægt incl. fører og passager omkring de 200 kg..
 Men nu har jeg endelig fået en noget størrere cykel, så nu skal i andre
 moppes!   
Mvh
 Allan Rasmussen
 CB1200
 350 BlueStyle
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Moller (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Moller | 
  Dato :  28-05-03 09:39 |  
  |   
            
"Allan" <NotAvailble> skrev i en meddelelse
 news:3ed3cfbc$0$76150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > > > Lars, se her:
 > >  http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=177&pid=1371
> >
 > >     aaaaaaaaaarrrrrrrrrggggggggggg, allan, jeg er ikke så kvik :)
 >
 > Ha! - Jeg har trillet 70.000 km på Jawa'en - heraf ca. 50% touring-km. med
 > en march-hastighed omkring de 90 km/t. Så det foregik primært på landeveje
 i
 > Danmark, Tyskland og Tjekkiet. Det har ofte foregået med passager og
 bagage,
 > så samlet vægt incl. fører og passager omkring de 200 kg..
 >
 > Men nu har jeg endelig fået en noget størrere cykel, så nu skal i andre
 > moppes!   
    ååååhhhh :) du mener den der lille CB1100 :) så er det godt nogen af os
 har de extra cc, så vi kan moppe dig lidt tilbage igen :)
     Spøg til side, så må du da indrømme der er ting du kan på den jawa som
 den CB aldrig vil kunne :)
 >
 > Mvh
 > Allan Rasmussen
 > CB1200
     er det ik en slå fejl :) hæhæ
     VH
     Lars Molnit
     MZ ETZ 251 CDi
     Suzuki GSF 1200 S ... hæ, den smed kun 115hk på baghjulet :( æv æv
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                  Ukendt (28-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  28-05-03 23:14 |  
  |   
            
> > Men nu har jeg endelig fået en noget størrere cykel, så nu skal i andre
 > > moppes!   
>
 >     ååååhhhh :) du mener den der lille CB1100 :) så er det godt nogen af
 os
 > har de extra cc, så vi kan moppe dig lidt tilbage igen :)
 Nu snakker vi vægt... Der skal nogle ordentlige nosser til at "honda"tere
 250 kg. råt stål mellem benene... Heste... Tjaa - så længe vi snakker flere
 end 100, så kan du da godt kalde det for en motorcykel...
 Forøvrigt har jeg da trillet en pæn sjat kilometer på sådan en GSF1200'er...
 Den er da helt okay... Men Suzuki er nu engang noget værre bøttejern... Det
 er tydeligt at mærke at Honda producere en noget bedre kvalitet også selvom
 du sammenligner en CB1100 fra 82 - med en GSF1200 fra 2000 (som jeg gør)
  
> Spøg til side
 Jeg spøger aldrig...   
>, så må du da indrømme der er ting du kan på den jawa som
 > den CB aldrig vil kunne :)
 Den har givet mig mange dejlige oplevelser - og en del dårlige... (her
 tænker jeg på motor-nedbrud og efterfølgende skift af hoved-leje (og dermed
 følgende hovedrenovering) 3 gange på de 70.000 km.)
 Mvh
 Allan Rasmussen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Kim Lundgaard (25-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Kim Lundgaard | 
  Dato :  25-05-03 20:58 |  
  |  
 
            Allan <NotAvailble> skrev:
 >Touringkørsel? På en 600 ccm'er??
 >Det kan man ikke... Umuligt...
 >Du skal op og have mindst en 1100
 >ccm'er... Alt derunder er ubrugeligt til
 >touring...
 Hvad er det for noget fis! Man kan da tage på touring 
 på hvilken som helst mc, det handler kun om vilje og
 hvilken komfort man ønsker! Jeg har kørt knap 4000km
 på min gsf600 med tre tasker og passager bagpå med 
 fornuftig marchhastigheder! det var ikke noget
 problem!
 XJeren er også en fin mc, med en noget roligere 
 motorgang! Banditten er lidt hysterisk ang omdrejniger!
 -- 
 Mvh.
 Kim Lundgaard
 (Bandit600)
 http://www.thormc.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=24
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Allan Jørgensen (25-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Allan Jørgensen | 
  Dato :  25-05-03 21:56 |  
  |  
 
            "Allan" <NotAvailble> wrote in message
 news:3ed0f7ae$0$5169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Touringkørsel? På en 600 ccm'er?? Det kan man ikke... Umuligt...
 > Du skal op og have mindst en 1100 ccm'er... Alt derunder er ubrugeligt til
 > touring...
 >
 >    ha!
 *LOL*
 og der var ingen der lagde mærke til den nederst i mailen   
-- 
 Allan(fzr600us)god til touring   
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  27-05-03 08:28 |  
  |  
 
            > > Touringkørsel? På en 600 ccm'er?? Det kan man ikke... Umuligt...
 > > Du skal op og have mindst en 1100 ccm'er... Alt derunder er ubrugeligt
 til
 > > touring...
 > >
 > >    ha!
 >
 > *LOL*
 > og der var ingen der lagde mærke til den nederst i mailen   
Hey!! Nu skal du ikke afsløre det hele !   
Allan
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Allan Jørgensen (27-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Allan Jørgensen | 
  Dato :  27-05-03 14:42 |  
  |  
 
            "Allan" <NotAvailble> wrote in message
 news:3ed31342$0$76127$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > > >    ha!
 > >
 > > *LOL*
 > > og der var ingen der lagde mærke til den nederst i mailen   
>
 > Hey!! Nu skal du ikke afsløre det hele !   
tja jeg var selv ved at skrive det var noget forbandet sludder, men inden
 jeg skrev slettede jeg det jeg ikke kunne bruge og så kom din smiley frem
  
har engang kørt med x-konen til rødvig på en virago 250 og det gik okay...
 -- 
 Allan(fzr600us)
 http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Tony Lorentzen (25-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tony Lorentzen | 
  Dato :  25-05-03 18:36 |  
  |   
            Jacob Lind wrote:
 
 Hej Jacob!
 
 > Jeg står for at skulle have mig en ny mc. Valget står mellem en GSF600
 > (1998) og en XJ600 Diversion (1998).
 > MC'en skal bruges til/fra arbejde (30km/dag), "hobby"-kørsel samt lidt
 > touring med 2 personer og bagage.
 
 Tjah det er jo et svært valg. Jeg kan kun udtale mig om XJ'eren som jeg har
 haft gennem de sidste par år.
 
 Jeg købte den fra ny som min første cykel og jeg har været rigtigt glad for
 den. Det er en forholdsvist billig cykel - såvel i benzin, forsikring og
 drift. Jeg har ikke haft nogle problemer med min - men har også fået
 foretaget alle rutine-tjek efter bogen på et aut. værksted. Jeg har hørt om
 folk, der har kørt over 70.000 km uden nævneværdige problemer.
 
 Det er absolut ikke en racer men får den lidt omdrejninger så trækker den
 fint fra 6000 o/m og opefter og klarede uden problemer at transportere mig
 og min far til Paris med mach-hastigheder på ml. 150 og 160 km/t ned gennem
 tyskland, holland og belgien.
 
 > Og hvad skal man være opmærksom på, hvis man påtænker at købe en af
 > ovennævnte?
 
 Tjek de "normale" ting. Der er såvidt jeg ved ikke nogle umiddelbare
 svagheder med XJ'eren som man skal være specielt opmærksomme på. Men sørg
 for at få fat i en, der har fået foretaget sine tjek på et værksted.
 
 Min står til 60.000 (ved salg inden 1. juni.) og det er en særdeles
 fornuftig pris - specielt når man tænker på at det er en 2001er med kun
 17kkm på bagen. Jeg sælger fordi jeg gerne vil have noget større da jeg tit
 kører med min kæreste bagpå på længere ture.
 
 Mange hilsner,
 
 Tony
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           S.G (25-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : S.G | 
  Dato :  25-05-03 19:50 |  
  |   
            jeg vil anbefale dig en bandit600. Der har du mest ydelse i motoren, og
 klart bedre køreegenskaber
 
 
 "Jacob Lind" <ida2726@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
 news:baqmjr$13o4$1@news.cybercity.dk...
 > Hej!
 >
 > Jeg står for at skulle have mig en ny mc. Valget står mellem en GSF600
 > (1998) og en XJ600 Diversion (1998).
 > MC'en skal bruges til/fra arbejde (30km/dag), "hobby"-kørsel samt lidt
 > touring med 2 personer og bagage.
 >
 > Hvilken MC er efter Jeres mening at foretrække?
 >
 > Og hvad skal man være opmærksom på, hvis man påtænker at købe en af
 > ovennævnte?
 >
 > Jeg håber at høre fra folk, som har erfaringer med ovenstående.
 >
 > Mvh
 > Jacob
 >
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Tobias Møller Larsen (25-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tobias Møller Larsen | 
  Dato :  25-05-03 20:05 |  
  |  
 
            kig på  www.mc.dba.dk under brevkasse. der er et brev om lige netop desse to
 modeller.
 Tobias
 "Jacob Lind" <ida2726@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
 news:baqmjr$13o4$1@news.cybercity.dk...
 > Hej!
 >
 > Jeg står for at skulle have mig en ny mc. Valget står mellem en GSF600
 > (1998) og en XJ600 Diversion (1998).
 > MC'en skal bruges til/fra arbejde (30km/dag), "hobby"-kørsel samt lidt
 > touring med 2 personer og bagage.
 >
 > Hvilken MC er efter Jeres mening at foretrække?
 >
 > Og hvad skal man være opmærksom på, hvis man påtænker at købe en af
 > ovennævnte?
 >
 > Jeg håber at høre fra folk, som har erfaringer med ovenstående.
 >
 > Mvh
 > Jacob
 >
 >
 >
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Anet (26-05-2003) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anet | 
  Dato :  26-05-03 08:16 |  
  |   
            
 "> Hvilken MC er efter Jeres mening at foretrække?
 >
 > Og hvad skal man være opmærksom på, hvis man påtænker at købe en af
 > ovennævnte?
 >
 > Jeg håber at høre fra folk, som har erfaringer med ovenstående.
 >
 >(klip)
 
 Jeg har haft en xj600 N og en xj600 S. Begge cykler kørte jeg til udlandet
 på og op i bjerge og to personer og oppakning og det hele. Jeg vil sige at
 jeg foretrækker S´modellen fordi at den har kåbe på og det giver en mere
 afslappet kørsel når man skal køre 1100 kilometer på en dag. Xj´en er en
 billig motorcykel at forsikre også med kasko på. Den har en rigtig god
 benzinøkonomi og den er bestemt ikke en cykel der holder på værksted. Jeg
 vil betegne den som en god fornuftig cykel til lidt af det hele og så syntes
 jeg også at den er pæn tillige. Jeg valgte dog at skifte mine pga. jeg ville
 have større motor og mere rejsekomfort og det har jeg fået det hele.
 
 
 --
 ~Hilsen
             Annette~
            FZS1000
 >
 >
 >
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |