HP 843C Printer i Aldi
Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 27-03-01 20:49

Der er en HP 843C på tilbud i Aldi til 999Kr. Men jeg kan ikke finde
infomation om den på HP´s site. Er der nogle der kender den? Er det et godt
køb til prisen eller skal man bare lade den stå?

Henrik

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 27-03-01 21:08

http://hpcc923.external.hp.com/cposupport/prodhome/hpdeskjet819047.html

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.soren.fischer.as

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 27-03-01 21:17

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> wrote in message

> "Henrik B. Larsen" <hbl@stubnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Takker for info, man skal jo bare lede det rigtige sted
Det er jo egentlig en HP 840C, så prisen er jo ok.

Henrik