Hardware upgrade af NT 4.0 Server, gode rå~
Fra : Nielsen

Dato : 27-03-01 20:19

Jeg prøver lige igen; news.tele.dk gjorde selvmord før da jeg postede denne
Så bær over med mig hvis den pludslig findes i to eksemplarer.

Hej Jeg står over for denne "udfordring":
Vores NT DC er gået hen og blevet for gammel
og skal derfor opgraderes, valget er faldet på en ny
server, men hvordan "flytter" men installationen fra den
gamle server ?

Det er ikke samme type diske / raid controller i de to maskiner.

Jeg har overvejet:
1. Install af drivere til den nye server´s raidcontroller på den gamle
server
2. Komplet backup af gammel server til bånd
3. Temporær installation af NT server og Backupprogram på ny HW f.eks. i
c:\wintemp
4 .Restore af bånd fra gammel HW.

Kan det lade sig gøre ?

Kent

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-03-01 20:24

Hej "Nielsen" <nielsenNOSPAM@softhome.net>

>Jeg prøver lige igen; news.tele.dk gjorde selvmord før da jeg postede denne
>Så bær over med mig hvis den pludslig findes i to eksemplarer.

Du har ellerede sendt den til dk.edb.system.ms-windows.server, der er
den rigtige gruppe, så hvorfor sende den hertil?

Hvis du i øvrigt insisterer på at sende det til flere grupper så læs
venligst lidt om krydspostning og opfølgning (crosspost, followup-to)
her: http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Nielsen

Dato : 27-03-01 20:49

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> skrev i en meddelelse
> Hej "Nielsen" <nielsenNOSPAM@softhome.net>

> Du har ellerede sendt den til dk.edb.system.ms-windows.server, der er
> den rigtige gruppe, så hvorfor sende den hertil?

Hertil ? Det er jo dk.edb.system.ms-windows.server: Jeg postede den først på
news.tele.dk, der af en eller anden årsag døde, derefter sendte jeg den på
tnews.inet.tele.dk, men jeg synes at det opfører sig underligt idag,
postings kommer og går kan du se dine egne reply´s ?

Så jeg har altså ingen intention om at sende til flere grupper men jeg har
sendt til en gruppe via to servere.

Mvh.
Kent

Fra : Nielsen

Dato : 27-03-01 20:52

"Nielsen" <nielsenNOSPAM@softhome.net> skrev i en meddelelse

> "Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> skrev i en meddelelse

> denne

> Så jeg har altså ingen intention om at sende til flere grupper men jeg har
> sendt til en gruppe via to servere. bla. bla.

Hold kæft mand hvor jeg sover........

BEKLAGER min fejl...

Mvh.

Kent

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-03-01 20:44

Hej "Nielsen" <nielsenNOSPAM@softhome.net>

>Hertil ? Det er jo dk.edb.system.ms-windows.server:

Nej, dette er dk.edb.netvaerk.

> [...]
>tnews.inet.tele.dk, men jeg synes at det opfører sig underligt idag,
>postings kommer og går kan du se dine egne reply´s ?

news.tele.dk fungerer fint hos mig.

>Så jeg har altså ingen intention om at sende til flere grupper men jeg har
>sendt til en gruppe via to servere.

Så har du ramt forkert.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : t.bop@image.dk

Dato : 27-03-01 20:32

On Tue, 27 Mar 2001 21:19:05 +0200, "Nielsen"
<nielsenNOSPAM@softhome.net> wrote:

> [...]
>og skal derfor opgraderes, valget er faldet på en ny
>server, men hvordan "flytter" men installationen fra den

Hvoffor ikke beholde den gamle server som backup domain controller?

T.BoP.

PS: follow-up til dk.edb.system.ms-windows.server (det er dér emnet
hører hjemme).