Hvor boller Dina Jewel (II) ?
Fra : Thomas

Dato : 27-05-03 09:06

Så kan man finde anden del af billedserien hvor Dina Jewel boller i
nogle forfaldne industribygninger. Billederne kan ses på følgende
adresse:

http://www.side6.dk/gallerier/showgallery.asp?pageid=1935

Jeg efterlyser stadig et svar på mit tidligere spørgsmål om i hvilke
omgivelser billederne er taget. Tidligere er der kommet bud op, at det
skulle være den tidligere Superfoss-grund på Amager eller Filmbyen i
Avedøre.

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 28-05-03 13:45

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0305270006.5add71e6@posting.google.com>...
> [...]
> omgivelser billederne er taget. Tidligere er der kommet bud op, at det
> skulle være den tidligere Superfoss-grund på Amager eller Filmbyen i

Jeg kunne selvfølgelig også spørge fotografen Bettina Bergemann, som
har taget billederne.

Er der nogen, der kender hendes e-mail-adresse?

VH

Thomas

Fra : moiv

Dato : 03-07-03 14:48