Rensning af skumgummihynder
Fra : CarstenD

Dato : 27-05-03 07:26

Vores hynder i båden "dufter" efterhånden ikke ret godt. Betrækket kan tages
af og vaskes, men hvad gør man ved selve skumgummiet, som er af en ret godt
kvalitet?

Mvh

Carsten

Fra : Per

Dato : 27-05-03 08:11

Hej Carsten.
Jeg stoppede mine hynder i børne-badebassinnet med vaskepulver i, og så var
det bare op og trampe...
Bagefter lykkedes det mig at få hynderne foldet/rullet så de kunne blive
centrifugeret i vaskemaskinen. Der var ikke meget plads, men det virkede.

/Per

Fra : CarstenD

Dato : 27-05-03 11:34

> [...]
> centrifugeret i vaskemaskinen. Der var ikke meget plads, men det virkede.

Tak for svaret - hvor rene blev de ?

Carsten

Fra : Per

Dato : 27-05-03 14:10

De blev ganske gode, man kan se på vandets "farve" om de skal have to
omgange...

Fra : Peter Ingsø Laursen

Dato : 27-05-03 18:08

"Per" <no.spam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> De blev ganske gode, man kan se på vandets "farve" om de skal have to
> omgange...

Hmmm, nice tea Dear

---
mvh, Peter Ingsø Laursen

Fra : dk.fritid.sejlads

Dato : 28-05-03 07:44

Læg skumgummiet i blød i et badekar et par dage, det skulle gerne trække det
meste af skidtet ud.