HVORDAN SLETTES ET NETVÆRK I WIN98?
Fra : "C.B"

Dato : 27-03-01 20:01

Hej!

Jeg har sammensat to win98 i et coax-netværk med ne2000 kort. Desværre kom
jeg til at bruge en forkert version af win98 da jeg lagde netværket ind,
så nu kan den ikke finde ud af det. Begge computere kan fint snakke sammen
i dos (med et net-test-program som er med til kortene). Men i windows kan
de kun se sig selv. Jeg har prøvet at slette netværket inde i kontrolpanelet
flere gange, og installere det igen, men det virker - jeg tror at windows
tror den er så smart at den bliver ved at gen indlæse de samme "dårlige"
drivere fra harddisken, istedet for at tage dem fra cd'en. Hvordan sletter
jeg netværket komplet så jeg kan komme til at installere hele nettet på ny.
Alternativ er at slette windows og installere det igen - men der må være
en nemmere løsning.

Svar helst via emaiL: cbpwr@huleboer.dk

-Claus-

--
Posted from 213.237.31.127 by way of fe000.worldonline.dk [212.54.64.194]

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-03-01 20:11

"C.B" skrev:

>de kun se sig selv. Jeg har prøvet at slette netværket inde i kontrolpanelet
>flere gange

Hvad gjorde du præcist?

>Hvordan sletter jeg netværket komplet så jeg kan komme til at installere hele nettet på ny.

Hvis du fortæller Windows at der ikke er et netkort (fjern det i
kotrolpanel - system - enhedshåndtering), skulle det da starte
forfra mig bekendt.