Ændring af baggrund virker, men der er en ~
Fra : René Poulsen

Dato : 26-05-03 21:41

Hej!

Nu har jeg fået baggrunden til at ændre sig på en side alt efter
hvilket link jeg trykker på.
Nu er der så opstået et problem som jeg synes er meget underligt:
I tittellinjen dukker mit link lige pludselig op. Linket ser
sådan ud:
<a
href="javascript:window.open('modtag.asp?baggrund=1','new','width
=800 height=600');">Link med baggrund1.jpg</a> det er teksten fra
'javascrip:window....' til 'height=...600' der kommer til at stå
i tittellinjen på den side med linket og derfor forsvinder mit
link fra siden og det eneste der står er '[Object]'.
Jeg håber der er nogle der kan forklare mig det da jeg synes det
er en underlig fejl...

/René

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Torben Brandt

Dato : 26-05-03 21:55

René Poulsen wrote:
> [...]
> i tittellinjen på den side med linket og derfor forsvinder mit
> link fra siden og det eneste der står er '[Object]'.

Jeg forstår ikke sætningen:
'og derfor forsvinder mit link fra siden'

Mener du i øvrigt titellininen (den øverst i browseren) eller
statuslinine (den nederst i browseren)? Har du evt et link?

Torben

Fra : René Poulsen

Dato : 26-05-03 22:00

Hej!

Ja ok! Det er måske lidt dårligt skrevet - den hænger lidt sammen med
et tidligere indlæg...

Med tittellinjen mener jeg den helt i top.

jeg har 'side1.asp' og 'side2.asp'
på 'side1.asp' har jeg to link som begge åbner side2.asp, men bare
med 'billede1.jpg' som baggrund ved link1 og 'billede2.jpg' som
baggrund ved link2.
(linket:<a
href="javascript:window.open('modtag.asp?baggrund=1','new','width=800
height=600');">Link med baggrund1.jpg</a>)

Problemet er så at mit link kommer til at stå i tittellinjen (øverst)
på 'side1.asp' derfor er den eneste tekst i vinduet '[Object]' og
mine links er ikke længere at se...

Håber det var lidt bedre (desværre har jeg ikke et link)

Fra : Claus O

Dato : 27-05-03 08:16

"René Poulsen" <fcpoulsen@hotmail.com> wrote

- den hænger lidt sammen med
> et tidligere indlæg...

Ja, men så er det jo nok bedst at fortsætte i den tråd....
(fremfor at oprette en ny)

Fra : René Poulsen

Dato : 27-05-03 10:33

Claus O wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> "René Poulsen" <fcpoulsen@hotmail.com> wrote
>
> - den hænger lidt sammen med
>
> Ja, men så er det jo nok bedst at fortsætte i den tråd....
> (fremfor at oprette en ny)

Men nu har jeg jo så også forklaret hvad det går ud på ik