Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Skattefinansieret Bredbånd
Fra : Peter K.

Dato : 26-05-03 21:11

Hej

jeg vil gerne få en "bredbånd" forbindelse til internettet, og har fundet et
såkaldte "skattefinansieret bredbånd" som Tiscali beskriver her:
http://www.tiscali.dk/privat/broadband-subs/

Men, jeg er ikke klar over de fulde implikationer - fx. jeg har en
arbejdsgiver betalt pension og jeg har et huslån, som muligvis bliver
påvirket (eller påvirker) denne bredbånd ordning (som betales fra min
bruttoindkomst).

Hvordan kan jeg regne ud hvor meget det reelt kommer til at koste mig?

mvh,
Peter

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 29-05-03 12:08

"Peter K." wrote:

> [...]
> bruttoindkomst).
>
> Hvordan kan jeg regne ud hvor meget det reelt kommer til at koste mig?

Ikke forstået ?

Huslånet betyder intet, så hvormeget får du ca udbetalt i løn årligt ?
Er det over ca 210 kkr, sparer du ca 45%, er det over ca 325 kkr er
det 59%.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Poul Christensen

Dato : 29-05-03 15:33

"Erik G. Christensen" <egc@post1.tele.dk> wrote in

> Huslånet betyder intet, så hvormeget får du ca udbetalt i løn årligt ?
> Er det over ca 210 kkr, sparer du ca 45%, er det over ca 325 kkr er
> det 59%.

Ikke 45% og 59% men 49% og 63%, da der også spares arbejdsmarkedsbidrag.

Poul C
poulc@ofir.dk