Hvad skal jeg købe (KBH)?
Fra : Tonny

Dato : 26-05-03 20:48

Jeg har i weekenden været en tur til Kronborg med nogle venner for at
prøve at fiske. Det må jeg prøve igen, men jeg må hellere få købt mit
eget udstyr.

Hvad/hvor anbefaler I at jeg køber mit udstyr (har intet)? Er der nogle
tilbud lige nu eller mærker jeg skal holde mig til/fra. Jeg skal bruge 2
ens sæt og prisen regner jeg med at skal være omkring/maks 1500 for 2
sæt + grej.

Tonny

Fra : Hotrod#01

Dato : 26-05-03 21:04

> Hvad/hvor anbefaler I at jeg køber mit udstyr (har intet)? Er der nogle
> tilbud lige nu eller mærker jeg skal holde mig til/fra. Jeg skal bruge 2

Haar benzin i Slagelse (Transport centeret) Der er mange gode tilbud både
på stænger og hjul, men også blink, knive og beklædning.
(jeg kan ikke køre forbi uden at skulle snuse).

MGJ

Fra : Jan Bachman

Dato : 26-05-03 21:32

> [...]
>tilbud lige nu eller mærker jeg skal holde mig til/fra. Jeg skal bruge 2
>ens sæt og prisen regner jeg med at skal være omkring/maks 1500 for 2

Huntershouse har 2 stk. 9,6 fod stænger til kr. 598,-
http://www.huntershouse.dk/tilbud/spin/charokespin.html

De har sikkert også et par hjul til en rimelig penge.

/Jan

Fra : Martin

Dato : 26-05-03 22:09

så vil jeg vælge Haar Benzin.. har været begge steder.. Haar har nogle
rigtige gode tilbud.. men råd og vejledning må de kigge efter i krak.. du
har også mulighed for at prutte med prisen og vejledning i HH. ..!!

men tag kørsel med i din overvejelse.. hvis du skal bruge penge på
transport..tja.. så er du jo lige vidt..!!

Jan Bachman <ymerdyr@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:f6u4dv4qnbdaeov3792ps7sef6otisemlj@4ax.com...

Fra : Jan Bachman

Dato : 29-05-03 22:09

Det kan også anbefales at lægge vejen forbi BILKA i Ishøj & Hundige.
Jeg kan ikke lige huske hvilken af dem, der er størst, men de har
begge et sparsomt, men billigt udvalg i Ron Thompson stænger og Okuma
hjul i omegnen af 300,- stykket.

/Jan

Fra : Martin

Dato : 30-05-03 17:26

jeg kan fotælle at de er ved at gå fra Ron Thompson og over til ABU.. både
med stænger og hjul..!!

Jan Bachman <ymerdyr@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:khtcdvovjn146ih0rh3a41vfb1if9ebidd@4ax.com...