Hvad ville/kan dette koste? Som brugt?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 26-05-03 19:55

Hej NG

Jeg håber i kan hjælpe mig. Da jeg netop er ved at tømme mit kælderrum, har
jeg fundet nogle ting som der sikkert er en eller anden som kunne bruge.

Vi snakker om nogle sorte herre dressur ridestøvler af mærket Petrie i str.
7½-49-42-12
Der er blevet brugt ca. 1 måned i Jægersborg Hegn for nogle år tilbage.

Desuden er der også en sort herre ridehjelm af mærket Wembley i str. 7 1/4 -
59
Hvad kam man forlange for sådan en hjelm som er blevet brugt 3 gange?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
\Michael Lynge

NB! Jeg ved godt der er en nyhedsgruppe til salg af hesteartikler, men pt.
ønsker jeg bare hjælp til at sætte en dagspris.

Fra : taina

Dato : 28-05-03 14:03

"Michael Nielsen" <christiansbro@hotmail.com> skrev i en meddelelse

klip

> NB! Jeg ved godt der er en nyhedsgruppe til salg af hesteartikler, men pt.
> ønsker jeg bare hjælp til at sætte en dagspris.

Tjah, der er jo nogen, der sælger tingene dyrt, og nogen der sælger dem
billigt, så en decideret dagspris er nok svær at sætte, med mindre man har
fulgt med i "markedet". Mit bedste bud er at kigge på, hvad tilsvarende ting
koster, for eksempel på dba.dk, hvor du kan søge på for eksempel
ridestøvler. Så kan du jo også selv vælge om du vil være dyr eller billig i
forhold til de andre

En anden mulighed er at sætte dem til salg uden pris, hvor køber skal byde -
hvilket selvfølgelig gør det svært at afgøre, hvad de er værd, hvis der kun
er en der byder.

mvh. tina

Fra : Iben Holst

Dato : 31-05-03 20:49

Hej Michael.

Jeg ved heller ikke lige hvad tingene skal koste, men jeg synes prisen må
være en vurdering ud fra den pris de har kostet fra ny + hvor gamle de er +
hvor meget de har været brugt + hvor velholdte de er .....

Iben