Tele2 ADSL
Fra : BorreBoy

Dato : 26-05-03 18:56

Nogen, der vil dele deres erfaringer ang. Tele2?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : nul@putte.dk

Dato : 26-05-03 19:46

hej .. jeg søger det samme som dig ... derfor denne tråd på
http://www.tweakup.dk/forumnew/read/17993/#bund

Fra : Henrik

Dato : 26-05-03 21:44

<nul@putte.dk> wrote in message
> hej .. jeg søger det samme som dig ... derfor denne tråd på
> http://www.tweakup.dk/forumnew/read/17993/#bund

Det stinker da at man skal have en fastnet telefon, grrrrr

Godt man har CC, selvom det er lidt dyrere :-|

Mvh
Henrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-05-03 08:18

Henrik <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> skrev:

>Det stinker da at man skal have en fastnet telefon, grrrrr

Tjaa, det er da mange gange rart med en fastnettelefon..

>Godt man har CC, selvom det er lidt dyrere :-|

Tjaa, du kunn jo have en fastnet telefon OG adsl til prisen for
cybercity abonnementet.

Fra : Bar9

Dato : 28-05-03 22:49

Jeg har haft ADSL hos Tele2 siden september sidste år, og har været langt
nede i hastighed 1 gang. Deres kundeservice og deres support har jeg ikke
haft brug, så den vil jeg helst ikke kommenterer, men det vil jeg lade andre
om.

Bjarne