Scanjet 3300C under win2000
Fra : tj

Dato : 27-03-01 19:31

Hej,

Jeg har installeret win2000, som kører klippestabilt på min maskine.
MEN, min scanner 0Scanjet 3300C USB, vil 2000 ikke acceptere, eller rettere,
den vil gerne installere scanneren, men softwaren vil den ikke.
Hos HP har jeg fundet en patch, der virker hvis jeg havde opdateret til
win2000 fra win9*.

Men jeg er jo ikke nogen tøsedreng så jeg formatterede hele dynen og
installerede en ren 2000 -så nu kan min scanner tilsyneladende ikke komme
til at virke under 2000

Er der nogen der kender en work around til dette problem?

MVH Thomas

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 27-03-01 20:43

Køb en ny driver CD fra HP. Tjek i den forbindelse deres hjemmeside.
Eller find en venlig sjæl som allerede har købt CD'en og tag en kopi.

Mvh. Brian

Fra : tj

Dato : 27-03-01 21:38

> Køb en ny driver CD fra HP. Tjek i den forbindelse deres hjemmeside.
> Eller find en venlig sjæl som allerede har købt CD'en og tag en kopi.

Så vidt jeg kan læse, findes der ingen driver til 2000 ..................
mvh Thomas

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 27-03-01 21:58

OK! - Jeg kender ikke selv lige den scanneren, men hvis de har lavet
driver til hvis man opgraderer til W2K må de også have en til "ren"
W2K. Problemet er bare at det er HP's politik at driver/software til
W2K fylder så meget at man ikke skal have mulighed for at downloade
det. Man skal altså bestille det på en CD hvilket vist nok koster ca.
10£.

Fra : Mureren

Dato : 28-03-01 14:04

"Brian Bilenberg" <brian@bilenberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> W2K fylder så meget at man ikke skal have mulighed for at downloade
> det. Man skal altså bestille det på en CD hvilket vist nok koster ca.

Og du har desværre ret........
Sidder i samme situation, og NÆGTER at betale for det.
Køber ihvertfald ikke HP en anden gang....

Mureren

Fra : tj

Dato : 28-03-01 15:05

> [...]
> W2K fylder så meget at man ikke skal have mulighed for at downloade
> det. Man skal altså bestille det på en CD hvilket vist nok koster ca.

Nu fattede jeg den. Hvad F...... tænker de på?
Tak for hjælpen
mvh Thomas