Prisliste
Fra : Dan

Dato : 26-05-03 16:22

Er der en der har en prisliste fra en grosist så er jeg intresseret.
Please mail.

Fra : jan h

Dato : 09-06-03 20:54

har du været heldig endnu?

Fra : Carsten Gall

Dato : 09-06-03 23:07

> "Dan" <2@ludvigs.dk> skrev i en meddelelse
intresseret.

Hvad skal du egentlig bruge den til, for hvis du selv vil importere
fisk, så er det jo da bare at skrive til en af dem.
Og hvis det er for at se hvor meget butikken tjener på fiskene, kan
du ikke bruge den til ret meget, da fiskens pris er den mindste del af
det.

Carsten

Fra : Dan

Dato : 10-06-03 13:22

Nej jeg har ikke fået en endnu. Men der er flere der stiller en masse
spørgesmål om hvad jeg skal bruge den til. Samtidig med at at de påstår at
have flere forskellige.

"Carsten Gall" <cgall(dette fjernes)@(X)vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:bc30fr$1j1$1@news.cybercity.dk...

Fra : Carsten Gall

Dato : 10-06-03 14:12

Dan <2@ludvigs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee5cd64$0$7066$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Nej jeg har ikke fået en endnu. Men der er flere der stiller en masse
> spørgesmål om hvad jeg skal bruge den til. Samtidig med at at de
påstår at
> have flere forskellige.

Du har da stadig ikke besvaret spørgsmålet! Hvad skal du bruge den
til??

Carsten

Fra : Dan

Dato : 10-06-03 15:05

Nå nå nå. Jeg skal bruge den som en rettesnor når jeg sælger mit opdræt.
Dan
"Carsten Gall" <cgall(dette fjernes)@(X)vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:bc4lfa$2sv4$1@news.cybercity.dk...

Fra : Carsten Gall

Dato : 10-06-03 23:04

Dan <2@ludvigs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee5e580$0$7072$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Nå nå nå. Jeg skal bruge den som en rettesnor når jeg sælger mit
opdræt.
> Dan

Hvordan pokker vil du det?? I prislisterne er fiskene listet op i
enten 50 - 100- 200 -1000 stk. eller i 1/4 - 1/2 - 1/1 kasser.

F.eks koster en almindelig neon omkring 5 cent, men det skal jo
ganges op med en ukendt faktor alt efter butikken.

Hvad er det du opdrætter i så store mængder??

Carsten

Fra : Kell Petersen

Dato : 18-07-03 19:56

3-4 cm Malawi og Tanyanika 14,- ( nogle handler dem til 13,- via Tjekkiet)
Piratfisk 18,-

Dette er fra Grossisten til forhandleren

"Carsten Gall" <cgall(dette fjernes)@(X)vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:bc5klt$1g0v$1@news.cybercity.dk...

Fra : KatjaStrofen

Dato : 18-07-03 21:51

"Kell Petersen" <shiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> 3-4 cm Malawi og Tanyanika 14,- ( nogle handler dem til 13,- via Tjekkiet)
> Piratfisk 18,-
>
> Dette er fra Grossisten til forhandleren

Det er da noget sludder.. priserne svinger da meget efter hvilken type fisk
det er!

Katja

Som da ved tropheus ikke har samme pris som n.multifaciatus blot fordi de
begge er fra Tanganyikasøen