Kan vådfoder fryses?
Fra : Helle

Dato : 26-05-03 13:59

Hej.

Jeg købte for ca. 4 dage siden en dåse vådfoder C/D fra Hills. Dåsen er på
400 gr og selvom begge misser har fået en lille smule hver dag - ja så er
der kun brugt halvdelen nu. Der står ingen steder på dåsen hvor længe den
kan holde sig efter åbning - hvor lang tid skal jeg så regne med? en lille
uges tid?
Jeg tænker så lidt på, om jeg evt. kan fryse resten til en anden gang? det
er lidt ærgerligt at skulle smide det ud når der alligevel er så meget
tilbage. Synes ikke at kunne se noget nogen steder på dåsen.

Mvh Helle
__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Ragna

Dato : 26-05-03 15:17

Hej Helle!

Du kan sagtens fryse vådfoder.
Jeg har tit lagt halvdelen i en plasticpose og taget det op senere uden
problemer.
Det er bedre end at lade foderet blive ulækkert ved at opbevare det i en
åbnet dåse for længe.

--
Venlig hilsen, Ragna