Stor HD på lille computer. Hvordan med fdi~
Fra : BHR

Dato : 26-05-03 12:08

Jeg har monteret en 8,4Gb HD på en gammel 133Mhz AT-computer.
Den er kun beregnet til ca. 2 Gb HD i bios.

Hvis jeg indlæser Ontrack's Disk Manager 9.55 får jeg nu mulighed for at
bruge hele disken på ca. 8,4 Gb, men hvis man vil lave fdisk for at opdele i
3 drev sletter jeg så den indlæste disk manager???

Jeg er ikke klar over om disk manager ligger som et program der ikke berøres
af fdisk, og senere formattering af drevene med FAT32.