kyllinger og kyllinger
Fra : Pia J

Dato : 26-05-03 06:48

Hvordan er det nu med de daggamle kyllinger - kan de enten li dem med det
samme eller finder de ud af det efterhånden?

Prøvede at servere for 2 sultne skumbananer her til morgen. Felix løb efter
den jeg kastede og gik så igen, Hannibal bed lidt i den og kastede den
rundt, så kom Muddi fræsende ud i stalden indefra køkkenet, kastede sig
knurrende over kyllingen og fortærede den med næb og kløer på under 5
minutter, kom derefter ind på mit skød som sædvanlig, udstødte en herrebøvs
og faldt i dyb søvn :)

De to andre kyllinger (døde) ligger stadig ude i stalden, de to store
kyllinger sidder her og æder tørfoder.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 28-05-03 23:18

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Hvordan er det nu med de daggamle kyllinger - kan de enten li dem
> med det samme eller finder de ud af det efterhånden?

Mowgli fandt ret hurtigt ud af det. Han snusede ret længe til sin
første, hvorefter han begyndte at lege med den og tilsidst spiste han
den. Jeg er ret overbevist om at Sofie bare gik ombord i sin den første
uden de store dikkedarer, hun ville bare ikke spise den når jeg var i
nærheden. Lante og Johan ligner nogen der er ved at kaste op når de ser
Mowgli spise sine kyllinger og på sigt tror jeg faktisk godt Doughnut
vil kunne spise dem, hun har bare ikke ro nok på sig endnu til at
undersøge dem længe nok, og så snupper Mowgli hendes hvis han kan komme
afsted med det.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar