MS Windows
briani 27239
program til at se alt hvad man har på pc'e~
Fra : gert

Dato : 26-05-03 00:53

Hej Gruppe.
Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af alt hvad jeg har af
programmer på pc'en.Det vil sige om der findes et program
der viser en slags log over alt på min computer,findes det?
Mvh. Gert

Fra : Finn Holbek

Dato : 26-05-03 02:15

"gert" <geem@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> programmer på pc'en.Det vil sige om der findes et program
> der viser en slags log over alt på min computer,findes det?

Ja, evt. Windows Comandor.
Mvh. Finn

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-03 06:39

Finn Holbek skrev:

> Ja, evt. Windows Comandor.

Som nu hedder Total Commander
og kan hentes her:
http://www.wincmd.dk/index1024.html

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Leo.E

Dato : 26-05-03 07:59

"Finn Holbek" <fholbek@c.dk> wrote in message news:<3ed16adb$0$24683$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> "gert" <geem@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> >
> Ja, evt. Windows Comandor.
> Mvh. Finn
Hvis ovennævnte ikke er det du tænker på,
så prøv Fosi++ fra: www.hushpage.com/FoSi/fosi.html
om der er en log med,ved jeg ikke helt bestemt, men det det viser
alle programmer i MB + fri plads på disken(e)
Hilsen: Leo

Fra : gert

Dato : 26-05-03 13:47

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> om der er en log med,ved jeg ikke helt bestemt, men det det viser
> alle programmer i MB + fri plads på disken(e)
Tak Leo
Det link kunne jeg godt bruge,det ser ud til at være det jeg har brug
for.
Mvh. Gert

Fra : Leo.E

Dato : 26-05-03 20:28

"gert" <geem@oncable.dk> wrote in message news:<3ed20caf$0$32507$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> Tak Leo
> Det link kunne jeg godt bruge,det ser ud til at være det jeg har brug
Selv tak, glad for at kunne hjælpe
Hilsen: Leo