hvilke ciklider??
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 25-05-03 23:37

som skrevet i tidliger, så mangler jeg helt at finde ud af hvilke ciklider
det er jeg har i mit nye akvarie..
det var et brugt akvarie, hvor der var disse ciklider med, men jeg har lidt
problemer med at finde ud af hvilke det er, og om der er hanner eller
hunner..

der er billeder af fiskene på min hjemmeside, under "mit akvarie"
eller ville det være fedt, hvis der var nogle ciklider experter i randers,
som ville komme og kigge på det

--
Dennis
Randers

Fra : Carsten Gall

Dato : 26-05-03 09:39

D19SakaPOPPE <D19S@webspeed.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ed1457b$0$24711$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
>
> der er billeder af fiskene på min hjemmeside, under "mit akvarie"
> eller ville det være fedt, hvis der var nogle ciklider experter i randers,

Det er nu ikke lige frem nødvendigt med en "expert" en ordenlig bog om
malawi ciklider
ville også have kunne klare det.

På billederne kan jeg se Aulonocare stuartgranti, Scrianchromis fryeri, og
Labedochromis fuelliborni
derud over kan jeg se en art, men da billederne er alt for dårlige til at
give et bud på arten.

Carsten