Hmm?
Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 15-01-01 22:03

Forestil jer at jeg har oprette 3 forskellige sites i IIS, hvordan kan jeg
så få fat på en værdi fra en Application fra det ene til det andet site?

Skriv hvis i ikke kan forstå hvad jeg siger ..

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 15-01-01 22:10

Lasse Mikkelsen wrote:

> Forestil jer at jeg har oprette 3 forskellige sites i IIS, hvordan
> kan jeg så få fat på en værdi fra en Application fra det ene til
> det andet site?

Du bliver vel nød til at lave alle 3 sites i sammen application. Det kan
du vist kun ved at lade alle 3 sites pege på samme website i iis og så
lave noget kode, som kigger på server_name for at se hvilket site, som
skal vises.
Hvad er det for nogle data, du vil dele? Nogle data, som evt. kunne
ligge i en database?

--
Lauritz

Fra : Lasse Mikkelsen

Dato : 15-01-01 22:43

Nej det ligger i en application på det ene site ..

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 15-01-01 22:52

"Lasse Mikkelsen" <lbm@fatalerror.dk> wrote in message
> Nej det ligger i en application på det ene site ..
>
> "Lauritz Jensen" <lauritz2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

det må kunne laves med ActiveX ... men så smider man self. alle andre end
IE-brugere væk. Jeg mener, at MS bruger det til at tracke folks færden på
tværs deres websites ... dvs Hotmail, Ms, msn, gamezone (er det MS?) etc.

--
/Jesper
http://stocholm.dk
MSN Messenger: jesperstocholm at hotmail.com
My PGP-key has expired. Get the new at http://stocholm.dk/key.txt

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 15-01-01 23:29

Jesper Stocholm wrote:

> [...]
> tværs deres websites ... dvs Hotmail, Ms, msn, gamezone (er det MS?) etc.

Der blev spurgt om en application-variabel-look-a-like, som angiveligt
kunne dække flere applicationer (der blev godt nok sparet på
detaljerne), så hvorfor skulle man få igang med at lave noget
client-side? Man kunne godt lave en com-komponent (server-side), som
kunne gemme data i noget static-kasse-værk (men det kan sikkert laves
nemmere, men vi må jo ikke få noget at vide).

--
Lauritz

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-01-01 00:57

"Lauritz Jensen" <lauritz2@hotmail.com> wrote
> [...]
> kunne dække flere applicationer (der blev godt nok sparet på
> detaljerne), så hvorfor skulle man få igang med at lave noget

Eller med et vist tidsintervel (eller ved hvert besøg på siden der har
dataene i applicationvariablen) kunne man smide informationerne ned i en
txtfil eller en Database og så hive dem ind i Application variablerne for de
andre sites..

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på