Højtalere generelt + findes de med trådløs~
Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 25-05-03 19:33

Hejsa

nogen skal jo holde gang i de evindelige spørgsmål

Jeg skal have fundet mig et par højtalere - jeg havde tænkt på at købe dette
2+1 sæt:

http://www.alteclansing.com/product_details.asp?pID=ATP3&sID=2

Hvis nogen har nogle gode eller dårlige kommentarer til dette sæt, så
modtager jeg dem gerne

Men findes der et 4/5+1 sæt med trådløs forbindelse til bag højtalerne? Jeg
gider ikke have ledninger liggende henover gulvet.

Mvh

jesper

Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 26-05-03 22:02

> [...]
Jeg
> gider ikke have ledninger liggende henover gulvet.

Der må da være nogen som ved om der findes højtalersæt, hvor baghøjtalerne
kan tilsluttes via radiolink

Mvh Jesper

Fra : WE

Dato : 26-05-03 23:52

Hvordan skal de så strømforsynes?

"Jesper - fjernx - Larsen" <larsenfjernxjesper@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:3ed27fff$0$24619$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 27-05-03 19:25

> Hvordan skal de så strømforsynes?

Ja det ved jeg godt, men jeg syntes bare jeg kunne huske nogle som fulgte
med et Philips fjernsyn, som var trådløse - er batterier ikke
tilstrækkeligt?

Mvh

Jesper

Fra : WE

Dato : 27-05-03 20:07

Jo jo, alt kan jo forsynes fra et batteri. Spørgsmålet er blot, hvor ofte de
skal skiftes.

"Jesper - fjernx - Larsen" <larsenfjernxjesper@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:3ed3acaa$0$24680$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Fax_Modem

Dato : 27-05-03 09:12

Hejsa

trådløse højtalere ved jeg ikke noget om men jeg kan da sige et par ord om

ATP3-sættet:

Jeg har sådan et par banditter stående på skrivebordet og jeg må sige det

har været nogle af de bedste højtalere til PC jeg har prøvet gennem tiderne

og jeg har prøvet mange. De ser ikke ud af meget men koblet til et solidt

lydkort (har selv et Hercules GameSurround Fortissimo III) så er der skrald

på dem. De egner sig især godt til musik men kan også sagtens levere prima

lyd til spil og film.

så "thumbs up" til ATP3'sættet herfra :)

mvh.

Jesper

Fra : Jesper - fjernx - La~

Dato : 27-05-03 19:13