Langeland.......?
Fra : Dennis Christensen

Dato : 27-03-01 17:33

Hejsa derude

Vi er nogle stykker som har planlagt en kysttur til Langeland her i påsken.

Er der nogen som har nogle gode tips som de gerne vil dele med os, det er
føste gang vi skal til Langeland og fiske.

På forhånd tak

Dennis

Fra : Christian Skands

Dato : 28-03-01 16:50

> [...]
>

> Er der nogen som har nogle gode tips som de gerne vil dele med os, det er
> føste gang vi skal til Langeland og fiske.

Hej Dennis

Jeg er just kommet hjem fra årets første forårstur, vejrudsigten for sidste
uge taget i betragtning var det nok nærmere en VINTERTUR.
I den uge vi var der var vejret kun til fiskeri på østsiden af Langeland,
men den er nu heller ikke så dårlig endda. Der blev ikke fanget nogle store
fisk, den største var på knap 2 kilo. Ialt blev der fanget ca. 20 fisk fra
40 cm. og op til de 2 kilo. Alle fisk blev taget på blink, flest på
sølvpilen i sølv/grøn men der var også kun 2 fluefiskere med. De 3 steder
der gav fisk var nord og syd for Dageløkke havn og ved Egeløkke. Køb
hæftet/bogen 100, fine, fynske fiskepladser der finder du alle de
fiskepladser du har brug for.

--
Med lystfiskerhilsen

Christian